وقتی مهدی تاج از مناظره با رقبا جلوی چشم مردم فرار کرد!

مهدی تاج بدون شرکت در مناظره تلویزیونی و دفاع از برنامه هایش در مواجهه با دو رقیب انتخاباتی، وارد مجمع انتخابات خواهد شد.

به گزارش تازه نیوز، مدیر ورزش شبکه سوم سیما دیروز با ارسال دعوت نامه  برای مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی، سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را به برنامه فوتبال برتر دعوت کرد تا دوشنبه شب و درست شب قبل از برگزاری انتخابات هشتم شهریور ماه مناظره این سه نامزد برگزار شود.

به نقل از تابناک، عجیب اینکه مهدی تاج که سه هفته قبل در برنامه قبلی با دو نامزد عدم احراز صلاحیت شده، حضور پیدا کرده بود، حالا از مواجهه با دو رقیب اصلی خود انصراف داد و در واقع به نوعی فرار کرد.

این مطالب را هم ببینید:

تاج یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات فردا که تا این لحظه ردصلاحیت رسمی نشده، با ارسال جواب سرگشاده‌ای این دعوت را رد کرد. مهدی تاج که روزهای اخیر از سوی برنامه های تلویزیونی و رادیویی مورد حمله قرار گرفته، مدعی شد همزمان با ساعت برگزاری برنامه فوتبال برتر جلسه مهم دیگری دارد و نمی تواند در این برنامه شرکت کند! او همچنین از تلویزیون خواست اخلاق حرفه‌ای را در این مناظره رعایت کند.

به نظر می‌رسد اطرافیان مهدی تاج او را از شرکت در این مناظره منصرف کرده اند چرا که آنها اعتقاد دارند تلویزیون می‌خواهد مجدد بحث مارک ویلموتس را به شکل پررنگی مطرح کند. انتخابات فدراسیون فوتبال صبح روز هشتم شهریور ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

احتمالاً میثاقی امشب مناظره را به شکل ناقص و با حضور میرشاد ماجدی و عزیزمحمدی برگزار خواهد کرد مگر آنکه نظر تاج طی ساعت‌های آینده تغییر کند و او هم مانند دو نامزد دیگر به استودیوی برنامه فوتبال برتر برود.

۱ نظر
  1. مجید

    اینکه تاج از مناظره فرار کرده از نظر خود وی کاری عافلانه بوده که از آبروریزی خود بیش ازاین جلوگیری کرده ولی سخن اینجاست که افرادی با این سوابق به خود اجازه و جرات می دهند تا عرض اندام نمایند نشان از پشتیبانی مراکز قدرت از امثال وی است که باعث تاسف و نشانگر نبود سیستم گزینشی و فیلتر افرادی چون اوست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.