حمله تاج به نمایندگان مجلس: به جای ویلموتس درباره حوزه خودشان نظر بدهند!

مهدی تاج در اولین نشست خبری خود در رابطه با صحبت‌های چند تن از نماینگان مجلس درباره ویلموتس انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی تاج در نشست خبی خود درباره پرونده ویلموتس علیه نمایندگان مجلس گفت:

آقای قاضی زاده هاشمی چندین بار اسم بنده را آورده‌اند و اعلام کردند فساد ویلتموس. قوه قضاییه رکن رکین کشور ماست که حقوق‌دان‌های بسیار معتبر دارد و توسط یک مجتهد دارد اداره می‌شود. بنده به عنوان یک فرد کاملا مطیع آن هستم ولی یک نماینده‌ نباید تمام دغدغه‌‌اش فقط فوتبال باشد. صد بار ، دویست بار ایشان در خصوص پرونده ویلموتس در همه شبکه‌ها صحبت کرد.

ما باید وقت بگیریم ولی ایشان هر موقعی بخواهند در خصوص این موضوع صحبت می‌کنند. من فکر می‌کنم که ایشان نباید به جای قوه قضاییه تصمیم نگیرند. بگذارند قوه قضاییه تصمیم بگیرد و آنها نظر بدهداگر ایشان انقدر علاقه به فوتبال دارند که صدها بار در خصوص فوتبال در تلویزیون صحبت می‌کنند، به حوزه خودشان و تیم فوتبال خراسان و همچنین آقای راستینه که در شهرکرد هستند، یه مقداری به فوتبال خودشان بپردازند. نمایندگاه مجلس همه آنها این ۲ نفر نیستند.

جای همه آنها روی چشم ماست، حق دارند از ما سوال بپرسند و ما موظفیم پاسخ‌گو باشیم. هر موقعی، هر نماینده از اعضای جدید فدراسیون فوتبال سوال کرد، همه موظفند بدون استثنا و بدون فوت وقت پاسخ بدهند. سوالم این است که شما ۲ عزیز که یکی از آنها عضو اصلی کمیته رسیدگی و نظارت بر صدا و سیما است، یکبار شد که در خصوص حق پخش صحبت کنید؟ یک بار آمدید گفتید که هزاران میلیارد تومانی که از فوتبال الان نمی‌آید صحبت کنید؟ ما الان مثل تاکسی شدیم که ۷۰ درصد مسافران خودش را دارد مفتی سوار می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.