غرق شدن غم‌انگیز ۳ کودک یک خانواده

۳کودک که دور از چشم پدرشان برای آبتنی وارد استخر ذخیره آب یک دامداری در تاکستان شده بودند، غرق شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، حادثه غرق شدن ۳کودک چند روز پیش در یک دامداری در روستای نرجه شهرستان تاکستان در استان قزوین رخ داد. آن روز مردی که از کارگران دامداری بود ۳فرزند خردسالش را همراه خود به دامداری برده بود اما هنگام کار از آنها غافل شد و همین باعث شد که حادثه‌‌ای دردناک رقم بخورد.

به نقل از همشهری، سرهنگ رحیم خامدی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح ماجرا گفت: در داخل دامداری استخری بود که از آن برای ذخیره آب مورد نیاز آنجا استفاده می‌شود. کودکان دور از چشم پدرشان برای بازی و شنا از حفاظ سیمانی حاشیه استخر عبور کردند و وارد آب شدند اما به‌دلیل عمق زیاد استخر و عدم‌آشنایی آنها با فنون شنا، دچار حادثه شدند و هر ۳نفر در استخر غرق شدند.

وی افزود: وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و معلوم شد که پدر این ۳ کودک، وقتی متوجه گم شدن آنها شده، شروع به جست‌وجو در دامداری و اطراف آن کرده و در نهایت پس از مدتی جست‌وجو جسد هر ۳نفر آنها را در استخر دامداری پیدا کرده است.
سرهنگ خامدی با تأکید بر اینکه همه ساله در فصل تابستان شاهد حوادث ناگواری از این قبیل هستیم، گفت: علت اکثر این اتفاقات آن است که حفاظ مناسبی در استخر‌های آب کشاورزی وجود ندارد و والدین در این مکان‌ها نظارت کافی بر فرزندان خود ندارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.