نماینده مجلس: رئیسی گفت اگر فرزند کسی تابعیت خارج دارد خودش هم برود، منتظریم!

نماینده مجلس در مخالفت با محمد مهدی زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای رئیسی گفتید اگر کسی فرزند تابعیت خارج دارد خودش هم برود، آقای رئیسی ما منتظر اجرا هستیم.

به گزارش تازه‌نیوز، هاجر چنارانی، نماینده مجلس در مخالفت با انتخاب زاهدی وفا به عنوان وزیر کار گفت: نمی‌شود رای به کابینه‌ای بدهیم که فرزندان‌شان در کانادا به دنیا آمدند، درست است ایشان بورسیه دانشگاه امام صادق بودند، آقای زاهدی وفا انسانی بسیار نیکو با سرمایه هزار میلیاردی هستند من اصلا کاری ندارم از کجا آمده است، این انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است.

به نقل از ایلنا، هاجر چنارانی در مخالفت با محمد مهدی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اینجا خانه ملت است امروز یکی از حساس‌ترین روز‌های مجلس یازدهم است. امروز شما برای مشاور تصمیم نمی‌گیرید، امروز شما برای سکان وزارت خانه‌ای تصمیم می‌گیرید که وزارت خانه مردم است.

وی ادامه داد: نمی‌شود درد محرومین را نداشت، اما برای محرومین تصمیم گرفت. نمی‌شود از سفره خالی خبر نداشت، اما برای صلاح سرپرست خانوار و برای معلولین فراموش شده تصمیم گرفت. نمایندگان محترم امروز گرد هم آمدیم برای وزارت خانه‌ای تصمیم بگیریم که محل آزمون و خطا شده است.

چنارانی بیان کرد: دوره قبل همین جا من به شما گفتم آقای عبدالملکی تجربه لازم را ندارد و کار به جایی رسید که دولت ایشان را تغییر داد. ما با بالای ۲۰۰ نفر به کابینه آقای رئیسی اعتماد خودمان را اعلام کردیم، اما امروز فرق می‌کند. من فرزند شهیدی هستم که رو به روی شما ایستادم از پدرم بعد از حضور در جبهه فقط پلاکی برگشت. ۳ فرزند من در خراسان رضوی به دنیا آمدند، آقای زاهدی وفا شما چند فرزند دارید؟ در کجا به دنیا آمدند؟

این مطالب را هم ببینید:

وی افزود: نمی‌شود رای به کابینه بدهم که فرزندشان در کانادا به دنیا آمدند، درست است ایشان بورسیه دانشگاه امام صادق بودند، آقای زاهدی وفا انسانی بسیار نیکو با سرمایه هزار میلیاردی هستند من اصلا کاری ندارم از کجا آمده است، این انقلاب مستضعفان و پابرهنگان است. قرار بود بعد از ۴۳ سال این مدلی برای ایران تصمیم بگیریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیسی گفتید اگر کسی فرزند تابعیت خارج دارد خودش هم برود آقای رئیسی ما منتظر اجرا هستیم. فرزندان ۵ هزار و ۴۰۰ مسئولان جمهوری اسلامی مقیم خارج هستند؟ جمهوری اسلامی پولش، مسئولیتش و حقوقش خوب است، اما تابعیتش برای شما نباشد. چه طور می‌شود به کشوری که متجاوز و متخاصم است برای تحصیل می‌روید. ما خانواده‌ای که خون دادیم نمی‌توانیم بپذیریم.

وی گفت: من امروز در خانه ملت نشستم برای مردم جمهوری اسلامی برنامه ریزی کنم. یک دوستی می‌گفت هاجر من نمی‌فهمم سفره خالی یعنی چی! این‌ها در حافظه تاریخی مجلس یازدهم خواهد ماند. ایشان در فراکسیون ۴۲ درصد رای آورده است چه طور رسانه‌ها گفتند رای بالا آورده است؟ ایشان در فراکسیون مربوطه ۵۰، ۵۰ رای آورده است!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.