اتهام عجیب علیه دانشجویان دانشگاه شریف!

همشهری نوشت: دنباله‌های جریان نفوذ در دانشگاه همچنان فعالند و در بزنگاه‌های سیاسی با ایجاد بلوا می‌کوشند دانشگاه را به محلی برای تهییج افکار دانشجویان عمدتا بیگانه با مسائل سیاسی رادیکال تبدیل کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، اعتمادآنلاین نوشت: روزنامه همشهری در یکی از مطالب امروز خود دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی‌شریف را به نفوذی بودن متهم کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: شارژ شدن شعارهای هتاکانه و بی‌سابقه در دانشگاه شریف را نباید تنها محدود و منحصر به وقایع این روزهای کشور دانست. به‌نظر می‌رسد دامنه نفوذ به دانشگاه‌های کشور خصوصا دانشگاه‌های مادر از مدت‌ها قبل در دستور کار بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که دانشگاه صنعتی‌شریف به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کشور همواره مورد توجه افکار عمومی بوده است؛ از این رو، هدف گرفتن این دانشگاه برای درگیرکردن ۲کلید واژه «نخبه» و«دانشجو» به‌عنوان محورهای حمله به نظام از برنامه‌های بلندمدت عناصر ضد‌انقلاب و دشمن در بزنگاه‌های سیاسی است.

علی یونسی و امیرحسین مرادی که در سال‌های قبل در برخی المپیادهای علمی مدال کسب کرده بودند، طعمه‌های خوبی برای شبکه نفوذ در دانشگاه‌ بودند. این دو به واسطه عضویت بستگان خود در گروهک‌های ضد‌انقلاب به سرعت جذب این شبکه شده و در دانشگاه هسته‌های ضد‌انقلابی تشکیل دادند؛ هسته‌هایی که رد آنان را می‌توان در ماجرای اخیر دانشگاه شریف و تشابه شعارهای این گروه با ضد‌انقلاب نیز جست‌وجو کرد. گرچه این دو، ۲سال قبل با هوشیاری عوامل امنیتی دستگیر شدند، اما دنباله‌های جریان نفوذ در دانشگاه همچنان فعالند و در بزنگاه‌های سیاسی با ایجاد بلوا می‌کوشند دانشگاه را به محلی برای تهییج افکار دانشجویان عمدتا بیگانه با مسائل سیاسی رادیکال تبدیل کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.