پسر ایرج قادری دومین فیلمش را می‌سازد

فرزند مرحوم ایرج قادری از ساخت فیلم سینمایی به نام «غارت» به عنوان دومین تجربه کارگردانی خود خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، ژوبین قادری که پیشتر فیلم سینمایی پارادوکس را ساخته اما هنوز اکران نشده، با اشاره به این که فیلم هم اینک در مرحله پیش تولید خود قرار دارد، اظهار کرد: غارت، داستان بسیار خوبی دارد که من را جذب کرد. با توجه به این که تامین سرمایه فیلمسازی بر اساس شناخت ذائقه مخاطب کار دشواری است، ارگان ها، نهادها و تمامی دست اندرکاران و مسوولانی که می توانند، امروز به داد ما برسند تا بتوانیم کار کنیم.

به نقل از ایرنا، وی گفت: امید است تا یک‌ونیم ماه آینده و پس از پایان پیش تولید، فیلمبرداری غارت آغاز شود، با تعدادی از بازیگران چهره صحبت‌هایی شده اما هنوز در این ارتباط توافقی به دست نیامده است.

قادری گفت: ۷۰ درصد بودجه فیلم توسط بخش خصوصی و مابقی از طریق تبلیغات تامین می شود.

این مطالب را هم ببینید:

وی خاطرنشان کرد: داستان فیلم، سیاسی و روایتگر جرایم اقتصادی کلان در پنج سال پایانی پیش از آغاز دولت دوازدهم است که با چهار جامعه شناس و تحلیلگر این مساله موشکافی شده و من هم از حیث هنری اظهارنظر کردم.

این کارگردان گفت: نویسنده کار بهروز درخشان است و برای تهیه‌کنندگی کار با دو نفر در حال مذاکره هستیم.

فرزند ایرج قادری همچنین خاطرنشان کرد: پدر من بعد از انقلاب اولین کسی بود که نخستین فیلم را در ژانر دفاع مقدس به نام برزخی ها ساخت که در آن تمام ستارگان پیش از انقلاب حضور داشتند و همگی با نظام و روش جدید بیعت کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.