۱۰۰ میلیون هزینه اجاره آدمکش برای قتل بی‌رحمانه یک دوست!

مرد میانسال با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان یک آدمکش اجیر کرد تا شریک افغانستانی‌اش را به قتل برساند.

به گزارش تازه‌نیوز، در پی کشف جسد مرد جوانی که با شلیک یک گلوله پشت فرمان خودروی پژو ۲۰۷ کشته شده بود موضوع از سوی مأموران پلیس به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد و تحقیقات در ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۹ مهر، آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول مردی افغانستانی بوده که عصر روز قبل از کشف جسد کشته شده بود.

به نقل از ایران، در تحقیقات از خانواده مقتول آنها مدعی شدند وی پیمانکار ساختمان بود و از آنجایی که تبعه خارجی بوده و مجوز خرید و فروش نداشته به همین دلیل یکی از دوستانش به نام بهزاد، کارهای خرید و فروش او را انجام می‌داده و ملک و دارایی‌های مقتول به نام بهزاد بود. روز قبل از کشف جسد، مقتول مقدار زیادی پول همراه داشته و قرار بود به همراه بهزاد برای خرید یک خودروی لوکس و گرانقیمت بروند اما دیگر خبری از او نشد.
با اطلاعاتی که خانواده مرد افغانستانی در اختیار تیم تحقیق قرار دادند، بهزاد بازداشت اما منکر ملاقات با مقتول شد تا اینکه در ادامه بازجویی‌ها در نهایت مرد میانسال روز گذشته لب به اعتراف گشود و گفت: ۱۵ سال با مقتول دوست بودم و تقریباً شراکت داشتیم.

در این داد و ستدهای کاری ۲ میلیارد تومان پول او دست من بود. او مدتی قبل پولش را خواست اما من با اینکه وضع مالی خوبی دارم، در آن زمان توانایی پرداخت بدهی‌ام را نداشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که او را از سر راه بردارم. کارگری را می‌شناختم که در ساختمانی اطراف تهران کار می‌کرد. یک هفته قبل به او پیشنهاد دادم که ۱۰۰ میلیون تومان بگیرد و شریکم را به قتل برساند. او هم قبول کرد سپس اسلحه‌ای تهیه کردیم و نقشه قتل او را کشیدیم. با اعتراف مرد ثروتمند، کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و کارگر اجیر شده را دستگیر کردند. بهزاد نیز در تحقیقات اولیه باتوجه به مدارک و شواهد پلیسی به قتل اعتراف کرد.
به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شدند و تحقیقات ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.