پیش‌بینی قیمت سکه بعد از شوک شبانه آمریکا به بازار دلار

برخی از سکه بازان با اشاره به تحریم های جدید و یکه تازی دلار در بازار شبانه می گفتند این امر ممکن است بر روی نوسانات فلز گران بها داخلی اثر بگذارد و قیمت سکه به سمت بالا حرکت کند.

به گزارش تازه‌نیوز، بازار سکه  در چهارمین روز آبان ماه  نیمه تمام ماند. از نیمه ظهر به آن طرف ترس از تجمعات موجب شد بازار سکه بسته و تعطیل شد و خرید و فروش ها قفل شود. قیمت سکه دیروز دنده معکوس زد و با ۱۴ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز سه شنبه ۲۸ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

شوک شبانه آمریکا به بازار دلار

به نقل از اقتصادنیوز، شب گذشته آمریکا از بسته تحریمی جدید خود علیه ایران رونمایی کرد و به تبع آن قیمت دلار آرایش صعودی به خود گرفت. هسته سخت دلار  دیشب شکسته شد و اسکناس آمریکایی در تهران به مرز ۳۳ هزار تومان رسید .

این مطالب را هم ببینید:

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

برخی از سکه بازان با اشاره به تحریم های جدید و یکه تازی دلار در بازار شبانه می گفتند این امر ممکن است بر روی نوسانات فلز گران بها داخلی اثر بگذارد و قیمت سکه امروز  به سمت بالا حرکت کند.

با این حال عده ای دیگر معتقد بودند که احتمالا بازار ارز تهران با مداخله ارزی بازار ساز نوسان محدودی را ثبت خواهد کرد.این دسته از فعالان بازار از احتمال تکرار سناریو دیروز در بازار دلار و سکه امروز سخن گفتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.