جنجال جدید «آغوش رایگان» در خیابان‌های ایران! +ویدئو و عکس

خبرگزاری فارس در مطلبی مدعی شده پدیده «آغوش رایگان» در کشور به هدف دزدی گوشی مردم است.

به گزارش تازه‌نیوز، فارس نوشت: کنار خیابان می‌ایستند؛ با دستانی باز و کاغذی که پست سرشان با چسب روی دیوار چسبانده و نوشته اند: « آغوش رایگان»!

آغوشی که قرار است به قول خودشان برای ملت ایران باشد ؛ آن هم «رایگان». اما حالا آن روی سکه هم مشخص شده است که این آغوش آنقدر هم رایگان رایگان نبوده و قیمتش برداشتن یک گوشی تلفن همراه بوده است!

مالباخته اول که پسر جوانی است برای شکایت از سرقت گوشی به پلیس مراجعه کرده است؛ از جو زدگی خودش می گوید و جریان سرقت تلفن همراه خود را شرح می دهد:دو دختر کنار خیابان بودند، روی یک کاغذ نوشته بودند آغوش رایگان.

پسر جوان دیگری هم به عنوان مالباخته دوم برای شکایت به مقر پلیس آمده، می گوید شیطنت کردم و ادامه می دهد: داشتیم راه می رفتیم…کنار خیابان چند تا دختر دست‌هایشان را باز کرده بودند، یک برگه هم پشت سرشان زده و نوشته بودند: آغوش رایگان.

مالباخته اولی ادامه می دهد: جوگیر شدم.رفتم جلو… و بعد از رد شدن از آنجا متوجه شدم گوشی ام نیست؛ متاسفانه بعد برگشتن به آنجاکه دختران بودند دیدم خبری از آنها نیست، هیچ کسی نبود… فکر نمی کردم این جوری سرم کلاه برود ؛ باورم نمی شود.

آغوش رایگان

مالباخته دوم هم می گوید: برای شیطنت جلو رفتم … بعد چند دقیقه که رفتم دیدم که ای بابا گوشی ام نیست! برگشتم . پشت سرم را نگاه کردم و دیدم [ دختران] نبودند، گوشی را زده بودند.

این مطالب، گفته های مالباختگانی است که در پی یک « آغوش رایگان» گوشی تلفن همراه ‌شان به سرقت رفته است.

در پی سرقت تلفن همراه به روش و ترفند جدید آغوش رایگان، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: کسانی که به این شیوه از آنان سرقت شده است به اداره ۱۸ پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.