نظر خانواده‌ ترامپ درباره نامزدی او؛ دختران یاغی و پسران وفادار

رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، رئیس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که در آن بسیاری از نامزدهای جمهوری‌خواه برجسته و تحت حمایت وی، شکست خوردند، به طور رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.

پیش‌بینی جمهوری‌خواهان از وقوع «موج قرمز / پیروزی جمهوری‌خواهان که با رنگ قرمز در پراکندگی ایالات آمریکا مشخص می‌شوند» در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره محقق نشد و آنها تنها با اختلافی جزئی موفق به کسب اکثریت مجلس نمایندگان شده و در مجلس سنا، قافیه را به دموکرات‌ها باختند.

به‌دنبال اعلام نتایج، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت اما این انتقادها وی را از اعلام نامزدی برای ورود مجدد به کاخ سفید، منصرف نکرد. با این حال، این بار خانواده وی هم زیاد مطمئن نیستند که آیا تصمیم بزرگ خانواده برای رسیدن دوباره به کاخ سفید درست بوده یا خیر!

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ که در دوران حضورش به عنوان بانوی اول آمریکا در کاخ سفید، روزهای چندان خوبی را سپری نکرد، به نظر می‌رسد از تصمیم همسرش برای نامزدی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن‌قدرها خوشحال نیست. او در گفت‌وگویی در ماه مه، در واکنش به نظرش درباره این موضوع، به شکلی مبهم و دوپهلو پاسخ داد: «هرگز نگو… هرگز!»

دونالد ترامپ هم پیش از این، اقرار کرده بود که ملانیا در کاخ سفید روزهای سختی داشته است.

این مطالب را هم ببینید:

دونالد ترامپ جونیور

پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا مشخصاً از نامزدی دوباره پدرش برای رسیدن به کاخ سفید، خوشحال است. او که در آغاز کارزار انتخاباتی پدرش غایب بود، گفت: فکر می‌کنم او بیشتر از هر فرد دیگری که می‌شناسم، انرژی دارد و از این رو، چندان بابت نامزدی مجددش نگران نیستم.

ایوانکا ترامپ

دختر ترامپ هم به نظر می‌رسد زیاد تمایل ندارد تا بخشی از کارزار انتخاباتی پدرش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا باشد و عامدانه در آغاز کارزار انتخاباتی وی غیبت کرد و سپس گفت که «قصد ندارد به سیاست ورود کند!»

وی تاکید کرد: این بار، تصمیم گرفتم که فرزندم و نیز زندگی شخصیم را به عنوان یک خانواده در اولویت قرار دهم. هرچند همیشه پدرم را دوست دارم و از او حمایت می‌کنم، در ادامه هم این کار را خواهم کرد اما خارج از صحنه سیاست.

به گفته منبعی نزدیک، «ترامپ تصور می‌کرده که قادر است ایوانکا را متقاعد کند تا به کارزار انتخاباتی وی بپیوندد اما هم او و هم جرد کوشنر، همسر ایوانکا تاکنون در برابر این درخواست دونالد ترامپ مقاومت کرده‌اند.»

اریک ترامپ

پسر کوچک دونالد ترامپ به‌رغم اینکه در مقایسه با برادر بزرگش چندان مطرح نیست، با حمایت از نامزدی دوباره پدرش گفته بود: همه چیزی که آنها (رقبا و منتقدان ترامپ) می‌خواهند این است که دونالد ترامپ را گیر بیندازند! آنها برای این کار پول جمع می‌کنند، او را تحت پیگرد قرار می‌دهند و به دادگاه احضار می‌کنند. هر روز یک احضاریه جدید می‌آید و آنها برای یک هدف اینکار می‌کنند؛ چون نمی‌خواهند دونالد ترامپ دوباره نامزد و برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود.

لارا ترامپ

همسر اریک ترامپ همواره از پدرشوهرش حمایت کرده است. او در تازه‌ترین اظهارات حمایتی خود از ترامپ، به ران دیسانتیس، رقیب احتمالی وی در انتخابات ۲۰۲۴ توصیه کرد که بهتر است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۸، شانس خود را برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه امتحان کند.

مِری ترامپ

تافته جدابافته خانواده ترامپ کسی نیست جز برادرزاده دونالد ترامپ؛ روانشناسی که پس از انتشار کتابی درباره دونالد ترامپ به نام «بسیار گفته شده اما هنوز کافی نیست؛ خانواده من چطور خطرناک‌ترین مرد دنیا را ساخت»؛ خود را یکی از صریح‌ترین منتقدان عمویش معرفی کرد.

ماری ترامپ در یکی از القاب فکاهی که به دونالد ترامپ نسبت داده، او را «سیاه‌چاله‌ای از نیازها که هرگز پر نمی‌شود» خوانده و به وزارت دادگستری آمریکا هشدار داده بود که اگر دیر بجنبد و عمویش را با پرونده‌های حقوقی زیاد مشغول نکند، وی این فرصت را خواهد داشت تا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود؛ هشداری که البته راه به جایی نبرد و پیش‌بینی برادرزاده ترامپ درست از آب درآمد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.