مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی با غذای سلف!

تعدادی از دانشجویان خوابگاه دانشگاه خوارزمی واحد کرج پس از خوردن چلوگوشت، دچار مسمومیت و با علائمی مثل: بدن‌درد، دل‌درد، حالت تهوع و… به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، چهارشنبه شب گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی واحد کرج پس از مصرف چلو گوشت به‌عنوان وعده غذایی شام دچار علائمی چون حالت تهوع، دل‌درد، بدن درد و لرز شدند. محمود گنج‌بخش، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج در این‌باره گفت: حدود ۵ درصد از آنهایی که غذای دانشگاه را صرف کرده‌اند، دچار مشکل شده‌اند و دانشگاه بیش از۲ هزار دانشجوی خوابگاهی دارد.

به نقل از مهر، او ادامه داد: تعداد افرادی که حال مساعدی ندارند نسبت به همه آنهایی که غذای دانشگاه را خورده‌اند کم است. در همین حال، روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی کرج در واکنش به این حادثه اعلام کرد: دانشجویانی که با علائم بیماری به درمانگاه دانشگاه مراجعه کرده بودند با بررسی‌های پزشک کشیک مراحل درمانی خود را طی کردند و داروهای ملزوم توسط دانشگاه برای آنها تهیه شد. همچنین  اتوماسیون غذای دانشجویی نشان می‌دهد تعدادی از مراجعه‌کنندگان به درمانگاه از غذای دانشگاه استفاده نکرده بودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.