مسی فینال جام‌جهانی را از دست می‌دهد؟

کاپیتان آرژانتین در جریان دیدار برابر کرواسی از ناحیه همسترینگ پای چپ احساس ناراحتی کرده که این مسئله باعث شده است او نتواند در جلسه تمرینی این تیم حضور کامل داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، حضور سرخیو آگوئرو در تمرین پنج شنبه شب آرژانتین، تنها خبر مهم پیرامون آلبی سلسته نبود. غیبت لیونل مسی، فوق ستاره تیم لیونل اسکالونی باعث نگرانی هایی شد. اما خبرگزاری «اوله» نوشت که بازیکنان اصلی در سالن وزنه حضور داشته اند و تنها بازیکنان ذخیره در زمین چمن تمرین کرده اند که این مسئله، دلواپسی ها را کاهش داد اما خبر موندو دپورتیوو، حاکی از اتفاقات دیگری است.

این روزنامه اسپانیایی نوشته است که کاپیتان آرژانتین در جریان دیدار برابر کرواسی از ناحیه همسترینگ پای چپ احساس ناراحتی کرده که این مسئله باعث شده است او نتواند در جلسه تمرینی این تیم حضور کامل داشته باشد و به نوعی از جمع بازیکنان جدا باشد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از خبرورزشی، البته موندو دپورتیوو خبر امیدوار کننده ای را برای علاقه‌مندان به آرژانتین منتشر کرده و مدعی شده با وجود این آسیب دیدگی، اما مسی مشکلی برای بازی با فرانسه ندارد و تقریبا همه مطمئن هستند او در دیدار فینال حضور خواهد داشت.

این روزنامه نوشته است که در پایان دیدار برابر کرواسی نیز کادر پزشکی وضعیت آسیب دیدگی مسی را جویا شده که کاپیتان آلبی سلسته اعلام کرده است مشکل خاصی ندارد. در حال حاضر، وضعیت دقیق مسی نامشخص است اما گفته می‌شود او برای بازی با فرانسه آماده خواهد بود.

جلسه تمرینی آرژانتین در شرایطی برگزار شد که لیونل اسکالونی به اصحاب رسانه اجازه داد در محل تمرین آلبی سلسته حضور پیدا کنند ولی دیدیه دشان به دور از چشم همگان و پشت درهای بسته، شاگردانش را تمرین داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.