کیهان: لیدرهای داخلی آشوب پیگرد امنیتی شوند تا مستی از سرشان بپرد

روزنامه کیهان نوشت: باید با پیگرد امنیتی مجال «وجود زنجیره پیوسته تحریف» و «جنگ روانی با مردم» را از لیدرهای داخلی آشوب‌ و «امتداد داخلی دشمن» گرفت. این برخورد امروز غیرقابل اجتناب شده است. مستی از سر این بدمستان باید پراند.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان بار دیگر خواسته «لیدرهای داخلی آشوب و امتداد داخلی دشمن» را پیگرد امنیتی شوند و تاکید کرده «باید مستی از سر این بدمستان پراند».

تحرک بی‌سابقه دشمن، دیگر بار نشان داد «راه را درست آمده‌ایم». دشمن دید «بازی را باخته» و مجبور شد فقط با برگه «ملت» بازی کند. تا این‌جا حرکت دشمن در جبهه بیرونی است اما می‌دانیم همه ماجرا این نیست. طرف دیگر این جنگ در داخل بود. طیفی که نقاب اصلاحات به چهره زده است، در قطعاتی از یک «پازل واحد» کنار دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرار گرفت و آشوبگران را مردم ایران معرفی کرد.

این مطالب را هم ببینید:

نویسنده کیهان در ادامه نوشته است: حال چگونه باید این را جواب بدهیم؟ آیا فقط با نوشتن می‌توان؟ یا باید با پیگرد امنیتی مجال «وجود زنجیره پیوسته تحریف» و «جنگ روانی با مردم» را از لیدرهای داخلی آشوب‌ و «امتداد داخلی دشمن» گرفت؟ این برخورد امروز غیرقابل اجتناب شده است. مستی از سر این بدمستان باید پراند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.