اعلام شرایط ثبت‌نام جدید خودرو در چهار مدل برای مادران/ فروش نقدی محصولات بهمن‌موتور دی ۱۴۰۱

شرایط ثبت ‌نام بهمن خودرو طرح مادران با عرضه سه نمونه خودرو در چهار مدل اعلام شد.

به گزارش تازه‌نیوز، شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران اعلام شد. در همین راستا بهمن خودرو طرح پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات این شرکت را منتشر کرد. این طرح ویژه دی ماه ۱۴۰۱ است و از روز شنبه  ۱۰ دی ماه فعال خواهد شد.

شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران

این شرکت اعلام کرده در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ابلاغ شده، امکان پیش‌ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون یادشده متولد شده‌اند به وجود آمده است.

به نقل از تجارت‌نیوز، این طرح در قالب فروش نقدی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ادامه دارد. فروش از طریق سایت شرکت بهمن موتور انجام می‌شود.

انواع خودروها

خودروی فیدلیتی تیپ یک با قیمت ۸۴۴ میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، خاکستری و آبی نمونه نخست خودروهای عرضه شده است. فیدلیتی تیپ ۲ با قیمت ۸۵۹ میلیون تومان نیز نوع دیگر این محصول است.

نمونه دوم خودروهای عرضه شده در بهمن خودرو دیگنیتی پرستیژ به رنگ‌های سفید و مشکی است و قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان برای آن تعریف شده است.

وانت کارا نیز سومین نمونه خودرویی است که در شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران به آن اشاره شده است. این خودرو دو کابین و سفید است و ۳۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

این مطالب را هم ببینید:

طبق اطلاعیه جدید بهمن موتور طرح پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات این شرکت ویژه دی ماه ۱۴۰۱ از روز شنبه هفته آینده فعال خواهد شد.
در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، در قالب فروش نقدی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ از طریق سایت فروش شرکت بهمن موتور به شرح  ذیل اعلام میگردد:

فیدلیتی تیپ ۱

۸۴۴.۰۰۰.۰۰۰ سفید،مشکی، سربی، خاکستری، آبی ۳۰ روز کاری
فیدلیتی تیپ ۲

۸۵۹.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ
۱.۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ سفید ، مشکی
وانت کارا
۲کابین ۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰ سفید

شرایط ثبت نام خودرو از گروه بهمن

گروه بهمن یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فروش خودرو است که در کنار خودروسازان بزرگ داخلی، گروه خودروسازی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا محصولاتش را پیش فروش می‌کند.

چندسالی می‌شود که پیش فروش خودروها با هدف ایجاد تعادل در بازار خودرو و همچنین عرضه به موقع محصولات شرکت‌ها، اجرایی می‌شود. گفته می‌شود با استفاده از روش پیش فروش خودروهای داخلی، هم سرمایه لازم برای تولید خودرو تامین می‌شود و هم خودروساز می‌تواند ظرفیت تولید خود را با تعداد خودروهای درخواستی هماهنگ کند.

شرایط پیش فروش نقدی

خریدار حق واگذاری قرارداد به افراد دیگر را ندارد.آدرس پستی خریدار باید با استان نمایندگی گروه بهمن یکسان باشد.پس از ثبت نام نمی‌توان خودرو، رنگ، شرایط و نمایندگی را تغییر داد.
در روش نقدی و تحویل فوری، در صورتی که خریدار قصد دارد انصراف دهد باید مطمئن شود که خودرویی به او تخصیص نخواهد گرفت.
ثبت نام اولیه برای پیش فروش از طریق سایت انجام می‌شود و مراحل بعدی ثبت نام، شامل احراز هویت و تحویل خودرو و… در نمایندگی انجام خواهد شد.
در صورتی که شرکت نتواند در تاریخ اعلام‌ شده خودرو را تحویل دهد، ۲.۵ درصد از مبلغ نقدی پرداختی به عنوان سود دیرکرد به خریدار پرداخت خواهد شد.
خریدار ۳ روز فرصت دارد تا بعد از اعلام شرکت و نمایندگی، خودرو را تحویل بگیرد. در غیر این صورت خودرو به پارکینگ منتقل شده و هزینه‌های نگهداری و حمل بر عهده خریدار خواهد بود.
بعضی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت هستند و به دلیل اینکه واریز وجه خودرو فقط در یک تراکنش امکان‌پذیر است، خریداران باید از میزان سقف پرداخت کارت بانکی خود اطلاع داشته باشند.
هزینه‌های مالیات، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و… به قیمت خودرو اضافه می‌شود و در صورتی که این هزینه‌ها در زمان صدور حواله افزایش پیدا کند، خریدار ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.