وقتی شیشه مربای خالی خیانت پیکه به شکیرا را فاش کرد!

چندین خبرنگار چند هفته قبل مدعی شده بودند که شکیرا، راز خیانت همسرش را از یک شیشه مربا متوجه شده که با وجود دوری چند روزه‌اش از خانه خالی شده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، اگرچه جدایی شکیرا و جرارد پیکه پس از ۱۱ سال زندگی مشترک در ژوئن ۲۰۲۲، به طور دوستانه آغاز شد، اما رسانه ها سهم زیادی در افشای حواشی این جدایی داشتند. در حالی که ظاهرا رسانه ها کم کم داشتند این ماجرا را فراموش می کردند، شکیرا با انتشار آهنگی در یوتیوب به نام BZRP Music Sessions #53 که پر از طعنه به شریک زندگی سابقش و معشوقه ۲۳ ساله او، کلارا چیا مارتی بود، حواشی این جدایی را بار دیگر تیتر رسانه ها کرد.

کشف خیانت با شیشه مربا

چندین خبرنگار چند هفته قبل مدعی شده بودند که شکیرا، راز خیانت همسرش را از یک شیشه مربا متوجه شده که با وجود دوری چند روزه‌اش از خانه خالی شده بود. این در حالی بود که پیکه به خاطر رژیم مخصوص، مربا نمی خورد و دو پسرشان هم علاقه‌ای به خوردن آن مربا نداشتند. هرچند شکیرا حاضر نشد این داستان را به صورت کامل تایید کند، اما در مصاحبه ای گفت که بررسی یخچال خانه باعث شده که شک کند و متوجه شود که در نبودش اتفاقاتی رخ داده است. حالا شکیرا در موزیک ویدیوی تک‌آهنگ خود و راو آلخاندرو «Te Felicito» که در آن در حال باز کردن یخچال، سر الخاندرو را روی یک بشقاب می‌بیند، ظاهرا به این کشف تلخ، اشاره می‌کند.

ویدئوی جدید شکیرا

تماس تصویری ای که شکیرا را ویران کرد

در اوایل این ماه، همچنین فاش شد، شکیرا در یک تماس تصویری با جرارد پیکه در سال ۲۰۲۱، زمانی که هنوز با هم رابطه داشتند، متوجه حضور مارتی در پس‌زمینه می شود؛ این خواننده کلمبیایی، از این که فهمید معشوقه شوهرش به راحتی در جایی که خانه امن آن زوج و فرزندانشان بود، حضور یافته است، ویران شد.

شکیرا در مصاحبه ای توضیح داد این مسئله باعث شد او متوجه شود آن رابطه خارج از تعهد پیکه، خیلی بیشتر از آنچه او تصور می کرد پیش رفته است.

تماس تلفنی شکیرا

استخدام کارآگاه برای کشف خیانت پیکه 

شکیرا برای کشف حقیقت از کارآگاهان خصوصی کمک گرفته است. هرچند در نهایت آنها هم به او خیانت کردند و بخشی از تصاویری که گرفته بودند را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند. با این حال بخشی از این عکس‌ها هرگز منتشر نشد و شکیرا شخصا مبلغی را برای حفظ حریم شخصی‌اش پرداخت کرد.

جوردی مارتین، روزنامه نگار اسپانیایی و عکاس رسانه‌ای، می‌گوید: «شکیرا نمی‌خواست این خبر منتشر شود، بلکه پیکه بود که برای انتشار این اخبار فشار آورد. ما از همان لحظه اول می‌دانستیم که این دختر کیست. او خدمتکار شب در دیسکویی است که پیکه زیاد به آن رفت و آمد می کرد.»

عکس کاراگاهان از خیانت پیکه

منبع: روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.