علی دایی را صدا بزنید؛ اگر به جرم کمک به افراد آسیب‌دیده فراخوانده نمی‌شود!

علی دایی همچنان مرد محبوب مردم است و بسیاری حاضر هستند در چنین شرایطی اگر خودش پا پیش بگذارد، همراهش شوند و در کمترین زمان ممکن برای حل‌کردن مشکلات موجود، آستین بالا بزنند.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه شرق نوشت: چندین روز از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی در شمال غربی ایران می‌گذرد و سوز سرما، زخم مانده به تن زلزله‌زدگان را دوچندان کرده است. با‌این‌حال روند کمک‌رسانی به مردم این منطقه به گواه خبرگزاری‌های داخلی بسیار کند است و عنوان شده که مردم این منطقه با کمبود مواد غذایی، وسایل گرمایشی و مشکل اسکان موقت روبه‌رو هستند. حتی با وجود آنکه از بسیاری از اهالی منطقه کارت ملی دریافت شده تا به آن‌ها چادر برای اسکان تعلق بگیرد، این مورد هم به‌طور کامل انجام نشده و بسیاری مجبور شده‌اند در این سرمای عجیب‌و‌غریب منطقه با روشن‌کردن آتش در خیابان، سرمای شب را سپری کنند.

در کنار این موضوع، ولی گزارش‌هایی هم مخابره شده که چندان با واقعیت هم‌خوانی ندارد. گزارش‌هایی که از روند مناسب رسیدگی به زلزله‌زد‌ها خبر می‌داد، ولی حتی حالا صدای معاون‌اول دولت یعنی محمد مخبر هم از این گزارش‌های اشتباهی بلند شده است. او اخیرا انتقاد کرده که مسئولان استانی به‌گونه‌ای درباره روند رسیدگی به مردم خوی گزارش داده‌اند که انگار همه‌چیز گل و بلبل است، ولی واقعیت چیز دیگری است. در گزارش‌های دیگری هم عنوان شده که مردم حتی برای تهیه غذا و دارو هم مشکلات عدیده‌ای دارند و روند رسیدگی به این منطقه به کندی هرچه تمام‌تر سپری می‌شود.

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.