روزگار تلخ ستاره سابق رئال مادرید؛ دوراهی قطر و ترکیه

بعد از انتقال نافرجام به یونیون برلین، ایسکو در نیم فصل دوم بدون تیم مانده است.

به گزارش تازه‌نیوز، لیگ قطر و باشگاه کونیاسپور ترکیه هرکدام پیشنهادهایی را برای عضویت ایسکو ارائه کرده اند اما این بازیکن هنوز منتظر گزینه‌های دیگر است تا تصمیم قطعی بگیرد. بر اساس گزارش مارکا، به نظر می‌رسد بازی در قطر کاملاً منتفی باشد، چیزی شبیه به اتفاقی که با پیشنهاد عربستان رخ داد و ایسکو به سرعت این پیشنهاد را رد کرد. ظاهراً آنها مقاصدی نیستند که در حال حاضر در چشم انداز حرفه ای این بازیکن قرار بگیرد.

گزینه‌ای که هنوز پابرجاست پیشنهاد کنیااسپور است. سران باشگاه ترکیه‌ای هر کاری که ممکن است انجام می‌دهند تا مادریدیستای سابق را متقاعد کنند، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌اند. کنیاسپور در منطقه میانی جدول حرکت می‌کند و به دنبال جذب ایسکو است تا با همین بازیکن راه سهمیه اروپایی را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، ایسکو سرنوشت خود را در دستان خورخه مندس قرار داد تا زمانی که ادامه حضور او در رئال مادرید غیرممکن بود، تیم جدیدی را پیدا کند. مقصد انتخاب شده سویا بود که در آن زمان توسط خولن لوپتگی هدایت می‌شد اما بازیکن و مربی قبل از پایان سال ۲۰۲۲ باشگاه را ترک کردند. مندز در روزهای پایانی بازار با یونیون برلین قرارداد بست، اما این انتقال فرجام نداشت و ملی پوش سابق اسپانیایی در پایان نقل و انتقالات بدون تیم ماند.

ستاره سابق خط هافبک رئال مادرید بازیکن آزاد است و می تواند امروز، هفته آینده یا هر زمانی که بخواهد، با هر تیمی قرارداد امضا کند؛ چه تیم اسپانیایی باشد و چه از کشور دیگری. او با در دست داشتن برگه فسخ قبل از بسته شدن بازار (۳۱ ژانویه) می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند اما او باید هرچه زودتر تیم موردنظر خود را برگزیند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.