استقلال نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند

بعد از کش و قوس‌های فراوان حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما اعلام کرد این تیم حق جذب بازیکن خارجی ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، اگرچه در روزها و هفته‌های گذشته مسئولان باشگاه استقلال بارها اعلام کردند که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده و ماجرای پرداخت نشدن طلب استراماچونی ربطی به پنجره ندارد، اما این مساله دردسرساز شده است.

به نقل از ورزش سه، در این خصوص بارها گفته شد که به خاطر تاخیر طولانی در پرداخت پول استراماچونی توسط باشگاه استقلال آبی‌ها حق جذب بازیکن جدید را ندارند اما علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال چندین بار این مساله را تکذیب و اعلام کرد چون استراماچونی نامه ای به فیفا نزده پنجره باز است و مشکلی وجود ندارد.

حالا اما حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این مساله را رسما اعلام کرده است. کریمی گفته که به خاطر پرداخت نشدن پول استراماچونی، باشگاه استقلال حق جذب بازیکن جدید و نفر خارجی را ندارد.

طلب استراماچونی با نرخ روز ارز در ایران حدود 70 میلیارد تومان می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال در صدد تامین این مبلغ و رفع محدودیت جذب بازیکن هستند.

این در حالی است که با خروج نام سیاوش یزدانی از لیست استقلال، آبی‌ها امیدوار به جذب یک بازیکن خارجی خوب بودند که حالا چنین مساله ای نیز منتفی به نظر می‌رسد. از سوی دیگر با توجه به فسخ یک طرفه قرارداد یزدانی، استقلال وارد دعوای حقوقی با سیاوش نیز شده و ممکن است این مساله هم تبعاتی برای باشگاه در پی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.