جزئیات جدید از نخستین عرضه خودروهای وارداتی +آدرس سامانه

عرضه دو مدل چانگان در نخستین عرضه خودروهای وارداتی قطعی شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه چانگان مدل CS35 PLUS و CS55 در نخستن نوبت فروش خودروهای وارداتی قطعی شد که بلافاصله پس از قرعه کشی برای فروش عرضه می شود.

به نقل از ایرنا،  امید قالیباف افزود: اسامی سایر خودروهای وارداتی که همه مجوزها را دریافت کرده اند بلافاصله به اطلاع مردم خواهند رسید.

برپایه این گزارش، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از روز گذشته (شنبه، ۶ اسفند ماه) از ساعت ۱۲ می‌توانند به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه کنند.

متقاضیان طبق شرایطی که در درگاه وزارت صمت (shatanews.ir) ذکر شده ثبت نام کنند. زمان ثبت نام اولویت محسوب نمی‌شود.

پیش از این مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی ۶ ماهه عرضه می‌شود.

برپایه این گزارش، متقاضیان باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود مسدود کنند. داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال خودرو و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از جمله شرایط لازم برای ثبت‌نام کنندگان است و متقاضیان باید بدانند تا یک سال امکان انتقال سند برای آنان وجود ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.