چه کسانی معافیت مالیاتی رسانه‌ها را در مجلس نهایی کردند؟

خبر معافیت مالیاتی مطبوعات و رسانه‌ها، پشت‌صحنه‌ای داشت که نیازمند توجه و قدردانی اهالی رسانه است.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده معافیت مالیاتی مطبوعات و رسانه‌ها که ابتدا در صحن علنی مجلس رای نیاورد و به فاصله یک روز، با موافقت نمایندگان مجلس همراه شد، علاکه بر پیگیری مدیران وزارت فرهنگ و معاونت مطبوعاتی، ظاهرا از همراهی مدیران رسانه‌ای که قبلا نماینده مجلس بودند، نیز برخوردار شده است. برخی از تلاش‌های وکیلی، مدیرمسئول روزنامه ابتکار در مجلس و ملاقات و رایزنی او با نمایندگان، اعضای کمیسیون تلفیق و به‌ویژه سیدنظام‌الدین موسوی که خود از اهالی سابق رسانه بوده، خبر دادند.

تلاشی که ابتدا در کمیسیون تلفیق به بار نشست و سپس در صحن علنی مهر تثبیت خورد و علاوه بر این افراد، پیگیری سیداحسان قاضی‌زاده نیز که قبلا در معاونت مطبوعاتی بوده، قابل تقدیر است.

این رفتار حرفه‌ای و به دور از سیاسی‌کاری به‌رغم اختلافات سیاسی افراد، نشان داد که در پیشبرد اهداف صنفی می‌توان وحدت رویه داشت و همکاری مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب و مجلس اصولگرا می‌تواند سرلوحه‌ای برای گام‌های آینده در جهت تقویت رسانه باشد.

اگرچه در این بین، جای خالی نماینده مدیران رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات، شدیدا احساس می‌شود کسی که هم در توقیف رسانه‌ها خاموش و ساکت است و هم در قبال مسائل صنفی، کاری جز توییت خنثی ندارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.