حذف آپشن‌های سایپا شروع شد؛ وعده‌های پوچ تیموری ادامه دارد

در حالی که محمدعلی تیموری در چند وقت اخیر از تحول در سایپا صحبت کرده است، می بینیم که مشتریان با وعده های پوچ این مدیرعامل مواجه شده اند و دوباره حذف آپشن از خودروهای سایپا آغاز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است و برخی کارکنان خط تولید سایپا این ویدیوها را در اختیار رسانه ها قرار داده اند، غربیلک فرمان مخصوص کوییک S از روی این خودرو حذف شده و غربیلک فرمان معمولی و قدیمی بر روی آن نصب گردیده است. این در حالی است که کوییک S یک غربیلک فرمان دی-کات داشت و حال سایپا این قطعه را با نمونه های قدیمی جایگزین کرده است.

به نقل از آخرین‌خودرو، مدیرعامل سایپا در چند وقت اخیر بارها اعلام کرده است که رشد تولید در سایپا اتفاق افتاده و از سویی بسیاری از مشکلات تامین قطعه حل شده است. اما در واقعیت شاهد هستیم که این خودروساز شروع به ساده سازی خودروهایش کرده و در گام نخست دوباره به ایستگاه حذف آپشن رسیده است.

این اقدام سایپا در مورد تغییر غربیلک فرمان کوییک S می تواند به دلیل مشکلات تامین قطعه باشد و یا سیاست های که سایپا در راستای ارزان سازی خودروها در پیش گرفته است. هر کدام از این دو احتمال صحیح باشد، می توان نتیجه گرفت که بسیاری از وعده های مدیرعامل سایپا پوچ بوده و در واقعیت اتفاق مثبتی را برای مشتریان نیافتاده است.

با نگاهی به روند فعالیت هفته های گذشته سایپا، می بینیم که هنوز بخش عمده های از وعده های محمدعلی تیموری عملی نشده و این شرکت به خاطر چالش های مختلف از برنامه های خود عقب است. تاخیر در تحویل خودروها، عدم تحویل اولین سری خودروهای وارداتی، عدم امکان تحویل کوییک GX و جایگزینی آن با کوییک اتوماتیک، نامشخص بودن برنامه عرضه شاهین اتوماتیک و… تنها بخشی از دستاوردهای مدیرعامل فعلی سایپا در هفته های گذشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.