بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به شماره ۷ رسید

با جدایی کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ترکیب کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم تغییر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، قبل‌تر کمال و سیامک کاپیتان‌های دوم و چهارم بودند که جدا شدند و رفتند. امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس که فصل قبل دو جام را بالای سر برد و قرار است در بازی هفته اول مقابل آلومینیوم اراک جام سوپرجام را هم به‌عنوان نفر اول در دست بگیرد با تمدید قرارداداش در پرسپولیس ماندنی شده و همچنان کاپیتان اول خواهد بود. عالیشاه در ۱۰ فصل گذشته تنها یک نیم فصل برای خدمت سربازی به تراکتور رفته و قدیمی‌ترین چهره تیم به حساب می‌آید.

بعد از عالیشاه، وحید امیری کاپیتان دوم تیم به حساب می‌آید. امیری از لیگ شانزدهم و شروع دوران طلایی پرسپولیس در این تیم حضور داشته است و از آنجایی که یک فصل در ترابزون اسپور ترکیه سپری کرد و دوباره برگشت هفتمین فصل حضورش در این تیم را آغاز خواهد کرد. امیری که ۳۵ سالگی را پشت سر گذاشته در بسیاری از بازی‌های فصل قبل نیز به خاطر نیمکت‌نشینی‌های طولانی عالیشاه، کمال و نعمتی در بسیاری از بازی‌ها به‌عنوان کاپیتان جلوتر از بقیه وارد میدان می‌شد و پیش‌بینی می‌شود در فصل پیش رو هم این وضعیت برای او اتفاق بیفتد.

به نقل از ایران ورزشی، کاپیتان سوم پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند است. بیرانوند که دو سه بازی فصل قبل بازوبند را برای دقایقی به دست بسته در همان سالی که امیری به پرسپولیس آمد سرخپوش شد. بیرو هم یک فصل را خارج از پرسپولیس به‌عنوان لژیونر سپری کرده و هفتمین فصلش با پیراهن سرخ را آغاز خواهد کرد. علیرضا با پشت سر گذاشتن ماجرای حضورش در استقلال حالا یکی از بزرگان تیم پرسپولیس به حساب می‌آید و حرفش بیشتر از قبل در رختکن «برو» دارد و شاید همین مسأله یکی از دلایل باقی ماندنش در این تیم بود.

کاپیتان چهارم پرسپولیس اما چهره‌ای است که شماره ۷ را به تن می‌کند. سروش رفیعی هافبک خوش سر و زبانی که به خاطر مدل رفتار و گفتارش دو بار از پرسپولیس جدا شده و سه بار به عضویت این تیم درآمده بین هواداران و اعضای تیم مقبولیت بالایی دارد و حالا یکی از چهار چهره برجسته تیم در رختکن به حساب می‌آید.

هر چهار کاپیتان پرسپولیس بالای ۳۰ سال سن دارند .امیری با ۳۵ سال و ۳ ماه مسن‌ترین است. سروش رفیعی ۳۳ سال و ۴ ماه، علیرضا بیرانوند ۳۱ سال و ۱۰ ماه و امید عالیشاه ۳۱ سال و ۶ ماه. جالب اینکه عالیشاه به‌عنوان کاپیتان اول تیم، جوان‌ترین کاپیتان تیم به حساب می‌آید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.