ترامپ: آمریکا در حال حرکت به سوی جهنم است

دونالد ترامپ درباره اوضاع آمریکا گفت: کشور ما در حال حرکت به سوی به جهنم است و ما دیگر نمی‌توانیم بزرگی کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و کاندیدای پیشروی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ درباره شرایط کشورش در گفت‌وگو با فاکس‌بیزنس اظهار کرد: “ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع، این امر با افول قدرت دلار نمایان است و من فقط در مورد ارزش ارز خود صحبت نمی‌کنم، من در مورد استفاده از ارز ما در سراسر جهان صحبت می‌کنم.”

رئیس جمهور پیشین به فاکس گفت، در واقع از دست رفتن سلطه دلار آمریکا “بزرگتر از باختن در هر جنگ” دیگر است.

ترامپ خاطرنشان کرد: “شما به فرودگاه‌های ما نگاه کنید، به پایانه‌های ما نگاه کنید، به جاده‌های کثیف و جاده‌های خراب و هر چیز دیگری نگاه کنید. ما مانند یک کشور جهان سوم شده‌ایم.”

وی افزود: “ما چیزی داریم که بسیار قدرتمند است و این دلار ما است. اما شما نگاهی به آنچه در حال حاضر برای آن اتفاق می‌افتد و سایر کشورها که دیگر از آن استفاده نمی‌کنند، بیندازید. می‌دانید که چین می‌خواهد آن را با یوان جایگزین کند و این غیرقابل تصور است، غیرقابل تصور. هرگز نباید اتفاق بیفتد. اما اکنون همه به این فکر افتاده‌اند.”

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، وقتی صحبت از اقتصاد رو به زوال آمریکا و افزایش هزینه زندگی می‌شود، رئیس جمهور سابق و نامزد ۲۰۲۴ سیاست انرژی را مسئول آن می‌داند: “به نظر من، تورم از نظر انرژی ایجاد شده است، زیرا این بسیار بزرگ است. این مانند همه چیز، همه چیز است.”

وی ادامه داد: “ما به طور جداگانه نیرویی بزرگتر از روسیه و عربستان سعودی بودیم. در یک سال و نیم اخیر، ما یک نیروی بزرگتر از آنها بودیم و پول زیادی دادیم. ما می‌توانستیم بدهی خود را بپردازیم و کارهایی را انجام دهیم که هیچ کس تاکنون در این کشور ندیده است.”

ترامپ همچنین اظهار داشت که او قصد دارد “عقل سلیم” را به کاخ سفید بازگرداند. رئیس جمهور پیشین گفت: “مشکل این است که آنها عقل سلیم ندارند. آنها نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و کشور ما را نابود می‌کنند.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.