هشدار جدی به مسئولان امنیتی نظام درباره حضور زیاد افغان‌ها در ایران

از ۳۰۰ زایمان و تولد در بیمارستان شهرستان کوار که در نزدیکی شیراز (فاصله حدود ۴۰ کیلومتری) قرار دارد فقط ۳ زایمان ایرانی بوده و مابقی زایمان‌ها توسط افاغنه صورت گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی در بخش جهت اطلاع امروز خود نسبت به حضور پرتعداد اتباع خارجی در استان فارس هشدار داده است.

در این مطلب آمده است؛

براساس آخرین آمار ۳۵۸ هزار نفر تبعه خارجی در استان فارس حضور دارند که ۱۲۱ هزار نفر از این اتباع بعد از استقرار طالبان وارد این استان شده‌اند. مسئولین امنیتی باید توجه داشته باشند که حضور این تعداد اتباع خارجی تهدیدهای بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت. دو نوبت عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ در چند ماه گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن تنی چند از هموطنان شد توسط اتباع بیگانه خودفروخته صورت گرفت.

براساس آمارهای غیر رسمی، در یک ماه در پاییز ۱۴۰۱ از ۳۰۰ زایمان و تولد در بیمارستان شهرستان کوار که در نزدیکی شیراز (فاصله حدود ۴۰ کیلومتری) قرار دارد فقط ۳ زایمان ایرانی بوده و مابقی زایمان‌ها توسط افاغنه صورت گرفته است.

13 نظر
  1. مهرداد

    بابا این ها را بیرون کنید همه جا هستن همه کار میکنن کارخانه دار بخاطر سد این ها را استخدام می کنن به ایران رحم کنید اب ونانی که به این ها میدید به زابلی ها بدید به مردم خودتان برسید شما هم مسولیت اطلاع رسانی کنید همه جا افغانی شده تو شما تو ویلا ها تو ساختمان سازی کارگر ایرانی بدبخت شده

  2. بهرام خان احمدی

    بنا به اخبار رسمی حدود پنج تا هشت میلیون و اخبار غیر رسمی حدود 13 تا 15 میلیون تبعه افقانی در ایران وجود دارند که بدون پرداخت ریالی عوارض از میلیارها یارانه این مملکت به صورت کاملا رایگان استفاده مینمایند با یک حساب سرانگشتی ، منتی که دولت برای یارانه نان سر این ملت میگذارد را در نظر بگیرید ، کافی است هر افقانی در روز تنها سه قرص نان بخورد که برای عدد میانگین 10 میلیون افقانی میشود روزی تنها 30 میلیون نان حال این امر را برای دارو، سوخت ، جاده ، خدمات شهری و …. در نظر بگیرید تمام بودجه کشور ما را برای هم میهمنانمان زیر سوال میبرد و حاصلش تورم در رکود و رکود در تورم است یعنی اقتصاد فشل ، مریض .

  3. علی

    همه رو بیرون کنید
    وقتی خودتون شل گرفتید همین میشه نا امنی و پرورریی طالبان رو پاسخ نمیدید همین میشه.
    ایران رو براشون نا امن کنید

  4. حمیدرضا اکبری کیا

    نه تنها گوش شنوا در مصالح جمعیتی کشور نیست، بلکه حرف شنوی خوبی در مورد نسل زدایی ایرانی هست

  5. شهرام

    تنها راه موجود بیرون راندن تمام افاغنه از ایران هست ، چرا که در صورت شورش جمعی ، هیچ نیرو و یگانی توانایی مقابله با آنها را ندارد
    مخصوصا در استان‌های شرقی که وجه تمایز میان آنها با مردمی از خطه خراسان غیر ممکن است

  6. ایرانی

    مسئولان امنیتی عزیزو جان برکف این زنگ خطرراجدی بگیرید وهرچه سریعترنسبت به ریشه یابی این موضوع ورودکنید.این طالبان با نقشه افاغنه راواردکشورمیکنند.فرداروزی فرزندان افغانی دلشان بحال کشورعزیزمان نمیسوزدوفقط منابع کشورراهدرمیدهند.این یک آلارم هشداراست برای کشورمان که چرااز300تولد3تولدایرانی؟ بایددیدچه نقشه وچه هدفی را دنبال میکنند؟ چر این عدد تولد در جمعیت ایرانی رخ نمیدهد؟ شمارابخدا به همان صاحب الزمان(عج) که شماسربازان این امام هستیدقسم میدهم که چرایی این موضوع رابدست آوردید

  7. سید سعید الماسی

    کو گوش شنوا متأسفانه

  8. نادر پسر شمشیر

    توصیه می کنم در مرز ایران و افغانستان تندیس بزرگی ازبک نمکدان درست کنند تا اگر روزگاری قصد جنگ با ما داشتند ابتدا نمکدان را بشکنند. با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی و تعلق افغانستان به ایران کهن آنها به خوبی معنای نمکدان را خواهند دانسن.

  9. حسین

    ایران بدست افاغنه اشغال خواهد شد دیر و زود داره کی پاسخگو هست؟

  10. حسین

    ایران عزیز ما صاحب ندارد و بی در و پیکره ، کل دنیا رو رصد کنید فقط وطن ما اینطوره.
    حضور افغانی در ایران یعنی عدم امنیت، عامل فقر ، فلاکت ، جرم ، جنایت ، تورم ، افزایش تقاضا برای مایحتاج مردم ایران، افزایش بیکاری ، افزایش تقاضای مسکن وگرانی مسکن برای مردم ایران.
    ولی ی ی ی ی ی کدام گوش شنوا .

  11. تقی

    خود سیاست جمهوری اسلامی این را می خواهد،به چه دلیل؟
    و الا از همه چیز،بهتر از ما مطلع هستند.
    جمعیت آینده ایران،متشکل از غالب افغانی و اقلیت ایرانی خواهد شد.

  12. ایرانی

    ورود مهاجر یا مهاجم؟!!! متاسفانه این وضعیت همینطور ادامه پیدا کند ترکیب جمعیت کشور از جهت ملیت، قومیت، مذهب، فرهنگ و زبان را کامل تحت الشعاع خود در می‌آورد تا اونجا که در داخل مرز ایران، افغانستان جدیدی تشکیل خواهد شد و این یعنی اشغال نرم ایران توسط افاغنه که در میان اونها تفکر وهابی، داعشی و ضد شیعی و ضد ایرانی نیز خطرات امنیتی جدی برای ایران و ایرانی بهمراه دارد

  13. ارغنون

    علی برکت الله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.