عربستانی‌ها به هر قیمتی ستاره بارسا را می‌خواهند

طبق ادعای تی وی سه کاتالونیا روبرت لواندوفسکی یکی از اهداف اصلی لیگ عربستان برای زمستان و تابستان 2024 است.

به گزارش تازه‌نیوز، روبرت لواندوفسکی فصل گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. پس از ۱۲ فصل حضور در بوندسلیگا، او این فرصت را داشت تا مرحله جدیدی را در زندگی حرفه ای خودش آغاز کند و از پذیرش چالش تبدیل شدن به مهاجم اول بارسا استقبال کرد.

تا امروز پاسخ این مهاجم یکسان بوده است: «نه». روبرت همیشه به وضوح گفته است که جای او در بارسلوناست و هر گونه احتمال شروع یک پروژه فوتبال دور از بارسا را رد کرده است. او با تیم و با شهر جدیدش کاملا سازگار شده است ولی چیزی تضمین شده نیست.

با وجود اینکه بازار عربستان سه روز پیش بسته شد، اما طبق ادعای TV۳ کاتالونیا، عربستان سعودی می خواهد دوباره تلاش کند تا لواندوفسکی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۴ جذب کند. زمستان نشد، تابستان ۲۰۲۴.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، ژاوی هرناندز همیشه نقش لوا را در برنامه های تیمش برجسته کرده و او را بازیکنی حیاتی می داند و به نظر بعید است او در زمستان از بارسا برود ولی حفظ این مهاجم ۳۵ ساله در تابستان ۲۰۲۴ شاید دشوار اشد.

همین اتفاق در مورد کوین دی بروینه از منچسترسیتی و همچنین داوید آلابا از رئال مادرید افتاد. هر دو به پیشنهاد عربستان پاسخ رد دادند ولی شاید سال بعد همراه لوا راهی این لیگ شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.