استقبال ویژه از نیمار در ورزشگاه آزادی +جزئیات

پس از ناکامی طرفداران فوتبال در تماشای کریستیانو رونالدو در استادیوم آزادی حالا طرفداران این رشته برای دیدن نیمار برنامه‌ریزی خاصی کرده اند.

به گزارش تازه‌نیوز، اخبار رسیده از باشگاه نساجی مازندران میزبان دیدار امشب مقابل الهلال مشخص می‌کند تاکنون تعداد قابل ملاحظه‌ای از بلیط‌های ورزشگاه آزادی به فروش رفته است.

در ساعات اخیر و در شرایطی که اعلام شده بود برای این مسابقه ۵۰ هزار بلیط به فروش گذاشته می‌شود ظاهراً تمام بلیط‌ها به فروش رفته و خیلی‌ها برای تماشای این بازی به استادیوم خواهند رفت.

به نقل از خبرورزشی، قطعاً تعدادی از طرفداران حاضر در بازی امشب غیرمازندرانی بوده و از مشتاقان دیدن فوتبال نیمار در استادیوم آزادی هستند. همان‌هایی که دوست داشتند کریستیانو رونالدو و تیم النصر را در بازی مقابل پرسپولیس ببینند اما این امکان برایشان مهیا نبود.

حالا خبرهای رسیده از گروه‌های هواداری مازندرانی، بارسایی و برزیلی در شبکه‌های اجتماعی مشخص می‌کند تصاویر نیمار قرار است امشب توسط بسیاری از هواداران فوتبال به نمایش گذاشته شود. تعدادی هم با پوشیدن تیشرت‌های منقش به تصویر نیمار قصد دارند استقبال ویژه‌ای از این ستاره تیم ملی فوتبال برزیل و بازیکن سال‌های گذشته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا به عمل بیاورند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های نساجی و الهلال امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در استودیوم آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.