نقشه بورس امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲/ شاخص کل چقدر رشد کرد؟

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه رشد اندکی داشت و با افزایش حدود ۲۲۰۰ واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و ۶۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش تازه‌نیوز، شاخص کل بورس با افزایش ۲۲۶۳ به دو میلیون و ۶۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همین روند را داشت و رشد ۳۲۵۶ واحدی را تجربه کرد و روی ۷۱۵ هزار و ۹۹۰ واحد ثابت ماند.

در این بازار بیش از ۲۹۹ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۳۹ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال داشت.

به نقل از ایسنا، پتروشیمی پردیس، ایران‌ خودرو، گروه صنعتی پاکشو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سایپا، پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس جزو مهمترین نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و در این میان به غیر از پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس دیگر نمادهای مذکور روند رو به رشدی را داشتند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر فرابورس هم با رشد ناچیز مواجه شد. شاخص کل در این بازار ۸۵ واحد افزایش را تجربه کرد و به ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۸۴ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بود.

مهمترین نمادهای فرابورس در بازار امروز شامل پلیمر آریا ساسول، تجلی توسعه معادن و فلزات، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل بود که در این میان به غیر از فولاد هرمزگان جنوب دیگر نمادها روند صعودی داشتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.