کاخ سفید: آمریکا برای اسرائیل خط قرمز مشخص نمی‌کند

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید در بحبوحه افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه عنوان کرد که آمریکا برای این رژیم محدودیتی تعیین نمی‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، کربی روز جمعه در کنفرانسی بدون اشاره به افزایش حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت که واشنگتن از حق این رژیم در دفاع از خود حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: ما برای اسرائیل خط قرمز نمی‌کشیم.

کربی در ادامه عنوان کرد که با رژیم صهیونیستی در رابطه هدفش از انجام عملیات‌ها، لزوم حفاظت از غیرنظامیان در غزه، تلاش‌های برای بازگرداندن ایمن اسرای صهیونیستی و لزوم ببرسی مسائل آتی پس از عملیات زمینی در غزه گفت‌وگو می‌کند.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از ایسنا، این مقام ارشد آمریکایی اظهار کرد: از همان ابتدا، ما گفت‌وگوهایی با آن‌ها در رابطه با نحوه انجام مسائل داشتیم و این گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد. من از ابراز نگرانی‌های‌مان در رابطه با کشته شدن غیرنظامیان، تلفات جانبی و رویکردهایی که ممکن است اتخاذ کنند، عقب‌شنینی نکردیم. ما دوست هم هستیم و این کاری است که دوستان برای یکدیگر انجام می‌دهند.

از ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله بی‌وقفه به مناطق مختلف نوار غزه را شروع کرده‌اند و صدای آمبولانس‌ها در مناطق مورد حمله شنیده می‌شود.

مقام‌های رژیم صهیونیستی از گسترش عملیات زمینی در غزه و رسانه‌های فلسطینی نیز از مقابله رزمندگان مقاومت با حملات صهیونیست‌ها خبر داده‌اند.

تحلیلگران می‌گویند که ارتش اشغالگر به منظور آمادگی برای کشتارهای بی‌سابقه در ساعات آینده، خطوط ارتباطی در غزه را به طور کامل قطع کرده است.

در پی این حمله گسترده، برای تظاهرات در شهرهای کرانه باختری و قدس اشغالی جهت محکومیت این حمله فراخوان داده شد.

آژیرهای هشدار در شهرهای تل‌آویو، اسدود، الرمله، فرودگاه اللد و شهرک «مودیعین» در شمال غربی قدس به صدا درآمدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.