مدافع اسطوره ای فوتبال برزیل ورشکست شد +عکس

کافو، مدافع اسطوره ای فوتبال برزیل حالا به وضعی افتاده که مجبور شد قید دارایی خود در سائوپائولو را بزند.

به گزارش تازه‌نیوز، کافو، نماد فوتبال برزیل، که نام اصلی او مارکوس اوانجلیستا د مورایس است، با مشکلات مالی مواجه است که موجب شده عمارت ۸ میلیون دلاری خانوادگی خود در منطقه مرفه آلفاویل در سائوپائولو را به حراج بگذارد و در نهایت این عمارت تنها به قیمت ۵ میلیون دلار فروخته شد.

به گزارش رسانه برزیلی UOL، این حراج یا مزایده برای رسیدگی به یک سری از بدهی‌های این بازیکن سابق فوتبال برگزار شد . همین رسانه تایید می‌کند که اسطوره ۵۳ ساله برزیلی که در رم و میلان ایتالیا خوش درخشید، پس از این اتفاق ۴۵ روز کاری فرصت دارد تا ملک را ترک کند.

این اقامتگاه با مساحت کمی بیش از ۲ هزار متر مربع که شامل امکانات رفاهی مانند آسانسور، سینما، استخر بزرگ، سونا، اتاق بازی، سالن ورزشی حرفه ای و زمین فوتبال و سایر امکانات رفاهی می‌باشد، توسط یک شرکت خریداری شد. پرداخت پول نیز به شکل اقساطی و با پیش پرداخت اولیه و ۱۵ پرداخت ماهانه بعدی انجام خواهد گرفت.

عمارت کافو

کافو که سابقه حضور در سه فینال جام جهانی را داشته، با ادعای اینکه این عمارت شش خوابه محل سکونت اصلی او بوده سعی در جلوگیری از فروش آن را داشت چون قانون برزیل از سلب مالکیت محل سکونت یک خانواده جلوگیری می‌کند. با این حال، تلاش کافو و وکلایش کافی نبود و آنها نتوانستند از حراج جلوگیری کنند، بنابراین اقدام به فروش ملک کردند.

مشکلات مالی کافو به تلاش او برای کمک به تاجری از شهر سائوپائولو برمی‌گردد که نامش فاش نشد. این کمک، که شامل وام و سایر منابع بود، باعث ایجاد بدهی شد که به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. طلبکاران در نهایت برای وصول به او مراجعه کردند.

در اوایل سال ۲۰۱۹، گزارش شد که این ستاره برزیلی پنج ملک را به دلیل بدهی‌های مالی از دست داده است. این بدهی‌ها پس از ورشکستگی شرکت او که در سال ۲۰۰۴ به همراه همسرش رجینا با هدف مدیریت حرفه ای فوتبالیست‌ها و ورزشکاران تاسیس شد، به وجود آمد. سرمایه‌گذاری‌های نافرجام و وام‌های معوق متعدد منجر به انباشت بدهی‌های کلان شرکت از ۳۰۰۰۰۰ دلار تا ۱.۵ میلیون دلار شد.

کافو در دفاع از خود، و در صحبت با روزنامه فولا د سائوپائولو، تمایل خود را برای تسویه بدهی‌های خود ابراز کرد، حتی اگر این به معنای خلاص شدن از شر اموالش، از جمله املاک و وسایل نقلیه باشد: «این مشکل خاص من است. من می‌توانم اموالم، ماشینم، خانه ام را بدهم… می‌توانم همه چیز را بدهم تا بدهی‌ها را بپردازم.»

مدافع سابق برزیلی ۳۲ ملک به نام خود دارد که همه آنها را در طول دوران ورزشی موفق خود به دست آورده است که شامل آپارتمان‌هایی از ۵۵ متر مربع تا املاک تقریباً ۴ هکتاری است.

کافو در طول دوران بازی، خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ برزیل تثبیت کرد و دو جام جهانی (۱۹۹۴ و ۲۰۰۲)، دو کوپا آمریکا (۱۹۹۷ و ۱۹۹۹)، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک جام جهانی باشگاه‌ها را فتح کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.