سخنگوی سپاه پاسداران: سپاه همانند دفعات گذشته انتقام سختی از آنان خواهد گرفت

سخنگوی سپاه پاسداران در واکنش به ترور سردار سیدرضی موسوی گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند که سپاه پاسداران دلیل این اقدام تروریستی آنان را می‌داند و از اقدامات لازم برای پرداخت تاوان این ترور هم به خوبی آگاه است. صهیونیست‌ها بدانند که سپاه حق خود را برای انتقام محفوظ می‌داند و همانند دفعات گذشته انتقام سختی از آنان خواهد گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار رمضان شریف در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها با محوریت شهادت سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه در پی حمله تروریستی ارتش صهیونیستی با گرامیداشت یاد شهدای نیروهای مسلح در سال‌های اخیر، اظهار کرد: این راه برای امنیت، آزادی، استقلال و پیشرفت کشور ما ادامه دارد. راه سردار پرافتخار شهید رضی موسوی که بیش از ۲۵ سال بعنوان یک مستشار ورزیده در سوریه و لبنان در جایگاه فرماندهی لجستیکی حضور داشته است، تدوام خواهد یافت. همانطور که دیدیم در پی شهادت سردار سلیمانی لطمه‌ای به وظایف ما نخورد و جبهه مقاومت نیز گسترش بیشتری پیدا کرد و اقداماتش توسعه یافت.

به نقل از ایسنا، وی افزود: بنابراین سپاه و جبهه مقاومت با منطق حساب شده وظایف خود را انجام می‌دهد و ما در این زمینه نگرانی خاصی نداریم. جایگاه این شهید بزرگوار هم کمک به دیپلماسی کشور ما در سوریه و لبنان و هم تدارک رزمندگانی بود که با داعش مقابله می‌کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: می‌توان گفت این ترور ناشی از شکست‌های غیرقابل ترمیمی بود که در پی عملیات طوفان الأقصی خوردند. رژیم صهیونیستی برای آنکه بتواند از فشار حملات بی‌امان جبهه مقاومت در غزه خلاصی یابد این اقدام را انجام داد.

شریف افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند که سپاه پاسداران دلیل این اقدام تروریستی آنان را می‌داند و از اقدامات لازم برای پرداخت تاوان این ترور هم به خوبی آگاه است.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بدانند که سپاه حق خود را برای انتقام محفوظ می‌داند و همانند دفعات گذشته انتقام سختی از آنان خواهد گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.