همه‌چیز درباره توهین حدادعادل به نامز‌دهای انتخابات +ویدئو و واکنش‌ها

صحبت‌های اخیر حدادعادل درباره نامزد‌های انتخابات مجلس با واکنش گسترده فعالان سیاسی مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز گذشته حداد عادل در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه چرا لیست های متعدد اصولگرایان صادر شد پاسخ داد؛همیشه در کنار یک چنار بلند چند پاجوش متعدد نیز زده می‌شود.

این اظهارات با واکنش بسیاری از فعالان سیاسی مواجه شد به طوری که خبرگزاری دانشجو وابسته به بسیج دانشجویی نوشت: این اظهار نظر نه چندان مناسب پدرخوانده جریان اصولگرایی در مقام خود نوعی بی احترامی به باقی کاندیداهای جریان انقلابی تلقی می‌شود.

علی قهلکی در توئیتی پاسخ حدادعادل را داد و نوشت: برادر حداد، اِی کاش حرمت خود را حفظ میکردید؛احترامی که به شما گذاشته میشود نه بابت سازوکار شبه‌دیکتاتوریِ شانا بلکه بابت داماد بزرگوارتان است!
حرمت‌تان را حفظ کنید!

به گزارش تازه‌نیوز، نوباوه، عضو جبهه پایداری با انتقاد شدید از سخنان حدادعادل خطاب به او گفت: جای تأسف دارد که آقای حداد گفته است درخت تنومند چنار یا سروی خیلی بزرگ شده که شاید منظور خودشان بودند و پاجوش هم این درخت زده یعنی در اطرافش جریانات دیگری رشد کردند. اگر ایشان منظورشان جریانات اسلامی است که این به حق است، ولی اگر این درختان منظور جریاناتی است که امروز به جان انقلاب افتاده و خون مردم را می‌مکند، موضوع چیز دیگری است.

کنایه آذری جهرمی به حدادعادل: خالص سازی نابودگر است!

در همین ارتباط آذری‌جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود با کنایه نوشت: وقتی ادراک راه حل عبور از مشکلات، بجای ایجاد «همسوئی» بر «خالص سازی» قرار گرفت؛ ادراک «تشدید خالص سازی» هم بر «پاجوش» بودن سایرین قرار می گیرد. در «همسوئی» پذیرش تنوع و همدلی و هم افزایی نهفته است

«یدالله مع الجماعه» نهفته است اما در خالص سازی، منیّت و «انا ربّکم الاعلی». فرق است بین همسوئی و خالص سازی. همانقدر که توسعه همسوئی راهگشاست، خالص سازی نابودگر است. پناه بر خدا از شر منیّت ها و خالص سازی ها…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.