جلیلی و ضرغامی باهم نشست‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند

شنیده‌ها از برگزاری جلساتی میان سعید جلیلی و ضرغامی در باب انتخابات سال آینده حکایت دارد.

به گزارش تازه نیوز، جلیلی و ضرغامی در حال رایزنی دونفره انتخاباتی هستند. انتخابات 1400 کم کم در حال شکل گیری رسانه‌ای و انتشار اخبار مختلف است. بر همین اساس شنیده شده جلساتی میان این دونفر در باب انتخابات سال آینده برگزار شده است.

سعید جلیلی و عزت الله ضرغامی با هم جلساتی در باب انتخابات داشته‌اند و نکاتی در خصوص تبلیغات و شیوه حضور موثر بیان کرده‌اند. اخباری که به دست ما رسیده، حاکی است نتیجه این جلسات ائتلاف نبوده است. و اینکه یکی از آنها در انتخابات شرکت کند و دیگری از او حمایت کند. اما تفاهماتی میانشان حاصل شده است و هر دو از نتیجه جلسات راضی بوده‌اند. ظاهرا این جلسات ادامه دار است.

این دو نفر، هردو کاندیدای یک طیف فکری برای انتخابات 1400 محسوب می‌شوند. جلیلی تجربه یکبار حضور در انتخابات را دارد ولی ضرغامی برای نخستین بار وارد گردونه انتخابات می‌شود.

عزت الله ضرغامی این روزها بیشتر با موضع گیری‌هایش شناخته می‌شود. چنانکه در جلسه ای خصوصی با انتقاد شدید از عملکرد علی عسگری، رییس صدا و سیما در مورد حقوق نجومی سازندگان «پایتخت» گفته بود: ما اینها – سریال «پایتخت»- را به وجود آوردیم، البته تقصیر سازمان اوج هم است. چون وقتی برای «پایتخت5»، آن رقم نجومی را طلب کردند، آنها قبول کردند و باعث شدند حالا این رقم های سرسام آور را طلب کنند. او با انتقاد از علی عسگری عنوان کرد: صدا و سیما در قضیه حقوق نجومی سریال «پایتخت» گند زد!

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.