احمدی‌نژاد خاطراتش را از کودکی تا امروز منتشر می‌کند

مصاحبه‌های تاریخ‌ شفاهی با احمدی نژاد در حال انجام است تا به صورت کتاب روانه بازار شود.

به گزارش تازه نیوز، محمود احمدی‌نژاد که این روزها با همه جا مصاحبه می‌کند، کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند. شنیده‌ها حاکی است مرکز اسناد انقلاب اسلامی مجموعه مصاحبه‌ های تاریخ شفاهی خود را با حضور احمدی نژاد پیش می‌برد. در این مجموعه، محمود احمدی‌نژاد خاطرات خود از تولد و دوران کودکی تا انتخابات 84 را بازگو کرده است.

بنابراین گزارش، قرار شده است این خاطره گویی و تاریخ شفاهی ادامه داشته باشد و احمدی نژاد مسائل سالهای بعد را هم بیان کند. گفته می‌شود که احمدی نژاد در بیان خاطرات، خود را محور بسیاری از اتفاقات دوران انقلاب و پس از انقلاب 57 دانسته است! او در حوادث سالهای اول انقلاب تا اوایل دهه 80 مسئولیت خاصی نداشته است. اما طوری مطالب را بیان کرده که گویی خودش محور همه‌ اتفاقات انقلاب و کشور بوده است!

مجموعه این خاطرات به صورت فیلم و صوت، ضبط و احتمالا به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد این روزها چه می‌کند؟

او این روزها علاوه بر مصاحبه با رسانه‌ها مختلف و بیان نظرات در همه حوزه‌ها، نگرانی‌های خود را نیز علنی می‌کند و علاوه بر مسئولان داخلی به روسای کشورهای مختلف و سازمان‌های بین المللی نیز نامه نگاری می‌کند. اخیرا هم از بروز جنگ ابراز نگرانی کرده بود.

او در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی نوشته بود: از مجموع تحوّلات، موضع‌گیری‌ها و اخبار منتشره در رسانه‌های مختلف جهان چنین استنباط می‌شود که وقوع یک جنگ مخرّب جدید در منطقه حسّاس خاورمیانه و خلیج فارس برنامه‌ریزی شده و در مسیر اجرای قریب الوقوع قرار گرفته است. واضح است هر نوع جنگ صرفاً خواست دشمنان ملّت‌ها و تأمین‌کننده منافع آنان است. و به طور قطع به ضرر منافع ملّت‌ها و کشورهای منطقه است. بنابراین بر همه مقامات فرض است که با اتّخاذ تدابیر لازم و عاجل از وقوع جنگ جلوگیری نمایند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.