ادبیات منقلی از نارمک تا پاستور!

روحانی هتاک به رئیس‌جمهور کیست؟

روحانی هتاک به رئیس‌جمهور، نه پژوهشگر است و نه اندیشمند و نه حتی یک حوزوی شناخته شده، او از قبیله پایداری‌های حامی احمدی نژاد است.

به گزارش تازه نیوز، روحانی هتاک به رئیس جمهور، شب گذشته در برنامه زنده شبکه چهار سیما گفت: مسئولی  در خانه می‌نشیند شاید پای منقل هم باشد و به جایی سر نمی زند که ببیند چه خبر است!

مجری برنامه نیز در قبال این سخنان سخیف و یک دقیقه حمله مداوم او به رئیس جمهور کشور، سکوت کرد تا برنامه تکمیل شود. اما احمد جهان بزرگی کیست؟

او ظاهرا به عنوان روحانی اندیشه‌ورز به برنامه زاویه دعوت شده بود اما بد نیست بدانید او معاون وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد بود. حالا هم عضو جبهه پایداری است. افراطیونی که هیچکسی را قبول ندارند جز خودشان. تندروهایی که از تابلوی استخر فرح تا پرت کردن مهر حرم حضرت معصومه(س) به سمت رئیس مجلس، در کارنامه درخشان آنها وجود دارد.

آنها برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 برنامه ریزی سنگینی دارند و تخریب دولت مستقر و رئیس جمهور کمترین برنامه عملیاتی آنهاست. اگرچه ماجرای انتخابات سال آینده در کشور ما اتمسفر جدیدی دارد و «تخریب» و «هتاکی» برای هیچکسی رای نمی‌سازد.

حالا باید منتظر ماند و دید صداوسیما بازهم در قبال توهین و هتاکی به رئیس جمهور سکوت می‌کند و هتاکان را تشویق می‌کند یا اینکه رویه را کمی اصلاح می‌کند. بلکه دست معاونت سیاسی برای برنامه جدید تخریب دولت رو نشود. جریان پایداری از هم اکنون برای ریاست جمهوری سال آینده آماده شده و چه با حضور احمدی نژاد و چه با حضور یاران او، برای پاستور خواب‌های رنگارنگی دیده است. روحانی هتاک به رئیس‌جمهور آغاز یک فرایند تخریبی دولت و شخص حسن روحانی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.