واکنش کیهان به انتشار تصویر «دختر مدل روسی» به جای شهید غزه!

روزنامه کیهان در واکنش به انتشار دختر مدل روسی به جای شهید غزه، نوشت: این‌گونه اشتباهات در رسانه‌ها متداول است. آن تصویر و خبر مربوطه در اخبار صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌های معتبر آمده بود و کیهان نیز آن را پوشش داده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان تحت مدیریت حسین شریعتمداری، در واکنش به انتقادها نسبت به گاف رسانه‌ای روز گذشته‌اش نوشت:

گفت: در صفحه اول کیهان دیروز تصویری از یک دختر خردسال چاپ شده و آمده بود این دخترک ضمن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه همراه با خانواده خود به شهادت رسیده است!
گفتم: اینگونه اشتباهات در رسانه‌ها متداول است. آن تصویر و خبر مربوطه در اخبار صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌های معتبر آمده بود و کیهان نیز آن را پوشش داده بود.
گفت: بعضی‌ها دوستانه به کیهان تذکر داده‌اند ولی برخی در فضای مجازی به شدت علیه کیهان موضع گرفته و فحاشی کرده‌اند که چرا کیهان این جنایت را به اسرائیل نسبت داده است!
گفتم: ولی جنایات رژیم صهیونیستی که قابل انکار نیست. این رژیم به کودک‌کشی شهرت دارد و همه ساله صدها کودک مظلوم را به خاک و خون می‌کشد!
گفت: اتفاقاً این برخورد از جانب سایت‌هایی است که حتی به یک نمونه از جنایات اسرائیل هم اشاره نکرده و نمی‌کنند! و اگر این‌گونه نبود باید ابراز خوشحالی می‌کردند که این کودک زنده است.
گفتم: رضاخان برای سرکشی به سربازخانه رفته بود و از سربازی پرسید ناهار چی دارین؟ سرباز سلام نظامی داد و گفت؛ اِشکنه قربان! رضاخان درِ دیگ را برداشت و گفت؛ اینکه پلوست و سرباز گفت؛ خُب چه بهتر قربان!

در همین ارتباط بخوانید: مادر شهید با بطری ویسکی؟ گاف تازه کیهان +عکس

2 نظر
  1. ایرانی

    شما خواسته یا ناخواسته بخش مهمی از کشور را نمایندگی می کنید و جتایتهای اسرائیل هم آنقدر اظهر و من الشمس است که نیاز به این بازی های بی ارزش رسانه ای برای نشان دادن آن نیست. نباید چنین اتفاقی در این رسانه رخ دهد.

  2. شهاب

    اینگونه اشتباهات در نزد شما متداول است . شما که رسانه نیستی . از هول حلیم افتادی توی دیگ . خیلی ضایع شدی هااااا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.