حذف شش قسمت از سریال رامبد جوان

۶ قسمت ابتدایی سریال «مردم معمولی» به دلیل آنچه «شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان» عنوان شده است، از دسترس خارج شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، ساخته اخیر رامبد جوان برای شبکه نمایش خانگی با انتقادهای بسیاری از سوی بینندگان و منتقدان مواجه بود.

حالا در جدیدترین تصمیم، روابط عمومی سریال اعلام کرد، «پس از بررسی نظرات کاربران و مخاطبان در شش قسمت ابتدایی و تغییر در سبک سریال، گروه سازنده «مردم معمولی» و فیلیمو تصمیم به تغییرات گسترده گرفتند تا با رویکرد جدید قسمت هفتم را به عنوان قسمت نخست در دسترس مخاطبان قرار دهند.»

در بخش دیگری از این توضیح آمده است: «احترام به سلیقه مخاطبان و نگاه تعاملی همواره جز دغدغه‌های عوامل سازنده سریال «مردم معمولی» و مدیریت مجموعه فیلیمو بوده و از همین رو تصمیم به تغییرات در این سریال نیز در همین راستا صورت گرفته است.»

سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان، قرار است از شنبه، ۸ خرداد با تغییر در زمان پخش، روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.