مرور رده

جهان

کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد

جان کربی از سخنگویان و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی مدعی شد: ما همچنان به اسرائیل فشار می آوریم تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و رسیدن به آتش بس تلاش بیشتری انجام دهد.

حماس: کشور مستقل فلسطینی ایجاد شود سلاح‌های‌مان را بر زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد

یک مقام ارشد سیاسی حماس به آسوشیتدپرس گفت که این گروه حاضر است با یک آتش‌بس پنج ساله یا بیشتر با اسرائیل موافقت کند و در صورت ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی، سلاح‌های خود را روی زمین گذاشته و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهد شد.

هشدار جدی عربستان درباره حج

عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج ، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

سفر بلینکن به عربستان با هدف تحقق عادی‌سازی روابط ریاض و اسرائیل

رسانه آمریکایی اکسیوس به نقل از دو مقام آمریکایی و یک مقام عرب گزارش داد که وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفرش به چین، این هفته قصد دارد به عربستان سعودی سفر کند.دولت بایدن به کار به سمت یک توافق بالقوه که می تواند راه را برای عادی سازی…

نقشه نتانیاهو برای ایران در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا چیست؟

شاید نتانیاهو درصدد باشد تا درباب تهدیدهای ایران بزرگنمایی کند. در چنین شرایطی نتیجه کارزار ریاست‌جمهوری پیش روی امریکا می‌تواند تعیین کننده باشد؛ چرا که اگر دونالد ترامپ بتواند پیروز نهایی رقابت‌ها شود، نتانیاهو به راحتی قادر است به اهداف…

زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم

رئیس‌جمهور اوکراین مجددا ضمن تاکید بر جذب جوانان کشورش برای جنگ، گفت که مردان جوان‌تر سربازان بهتری هستند زیرا آنها به لحاظ فیزیکی مناسب‌ترند و می‌توانند با فناوری‌های جدید راحت‌تر کار کنند.

شورش مهاجران افغان در قلب فرانسه +ویدئو

در اعتراض به کشته شدن سه افغان در فرانسه، تعدادی از مهاجران افغانستان در پاریس تظاهرات کردند اما این تظاهرات به شورش و هرج و مرج و اسیب به اموال عمومی توسط مهاجران افغان در خیابان پاریس تبدیل شد.

رئیس‌جمهور جنجالی به پایان قدرت نزدیک است؟

تجربه مصر، افغانستان، گرجستان و ونزوئلا نشان داده که آمریکا همواره به رهبرانی که خود منصوب کرده ولی بر طبق اهداف مورد نظر کاخ سفید پیش نمی روند، خیانت می کند؛ سرنوشتی که احتمال می رود برای زلنسکی هم رقم بخورد.

تخت پادشاهی لرزید؛ آمریکا نتانیاهو را از قدرت کنار می‌زند؟

آیپک در حال روی برگرداندن از بنیامین نتانیاهو است. خودسری های بی بی، عدم موفقیت در کنترل جنگ، افزایش هزینه مالی و جانی و کاهش شدید اعتبار داخلی همه و همه دلایلی هستند که می توانند بهانه به دست اعضاء آیپک بدهند تا به عزل نتانیاهو مبادرت…

ماجرای خورده شدن دایی بایدن توسط آدمخوارها چیست؟

سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به اینکه روایت بایدن از نحوه مرگ دایی اش با مدارک پنتاگون در تناقض است، گفت که این موضوع برای رییس جمهوری آمریکا بسیار مهم است و مسخره کردن آن اقدام نادرستی است.

افزایش شدید قیمت گوشی موبایل در روزهای آینده؟

شرکت TSMC که یکی از بزرگ‌ترین تراشه‌سازان جهان محسوب می‌شود، احتمالاً قصد دارد قیمت تراشه‌هایی را که خارج از تایوان تولید می‌کند، افزایش دهد؛ اقدامی که می‌تواند بر قیمت نهایی دستگاه‌های الکترونیکی ازجمله گوشی‌های هوشمندی که از این تراشه‌ها…

رقیب تازه اینستاگرام از راه رسید

پس از هفته ها شایعات و گمانه زنی ها، بالاخره TikTok Notes در دسترس کاربران منتخب اندروید و iOS قرار گرفت. برنامه جدید تیک تاک با ارائه یک فضای اختصاصی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های ثابت قصد دارد با اینستاگرام رقابت کند.
بارگذاری مطالب بیشتر