مرور رده

جهان

اسرائیل ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربود!

منابع خبری گزارش دادند که بامداد امروز دوشنبه، نظامیان اشغالگر ارتش صهیونیستی تحت پوشش حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای این ارتش به مجتمع پزشکی الشفاء یورش برده و ۸۰ نفر را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

آمریکا ۳۰ شهروند خود را از هائیتی خارج کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه گذشته -یکشنبه- به خبرگزاری فرانسه گفت: «وزارت خارجه امکان خروج ایمن بیش از ۳۰ شهروند آمریکایی از کپ هایتین را با یک پرواز چارتر برای دولت ایالات متحده فراهم کرد».

فروش عجیب یک نمایندگی خودرو؛ یکی بخر، دوتا ببر! +عکس

استراتژی "یکی بخر، دو تا ببر" یک تاکتیک بازاریابی هوشمندانه برای هدایت کسب و کار است، اما ما معمولاً این نوع تاکتیک را در خرید و فروش خودرو نمی‌بینیم. به تازگی یک نمایندگی فروش خودرو در فلوریدا، این نوع تاکتیک بازاریابی را اجرا کرده است.

رویای نفت ۸۵ دلاری به باد رفت؟

آمارهای اوپک نشان می‌دهد متوسط قیمت نفت ایران در سال ۲۰۲۳ کمی بیش از ۸۰ دلار بوده است. این در حالی است که دولت در بودجه سال جاری خورشیدی صادرات روزانه ۱.۵ میلیون بشکه نفت را گنجانده و قیمت آن را از ۸۵ دلار در نظر گرفته بود.

آیفون تاشو چه زمانی عرضه می‌شود؟

شایعات گذشته حاکی از آن بودند که اپل آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد کرد. حالا یک گزارش از کره جنوبی هم این تاریخ را تأیید می‌کند. اپل ظاهراً درحال کار روی دو نمونه اولیه آیفون تاشو است که شاید در سال ۲۰۲۶ معرفی شود.

۱۵ وعده ترامپ در انتخابات

ترامپ در یک ویدئوی تبلیغاتی در سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که قصد دارد وزارت آموزش را ببندد و «اختیار کلیه کارها و نیازهای آموزشی و پرورشی را به ایالت‌ها بازگرداند.»

انگلیس در جنگ خاکستری با روسیه است

رییس پیشین سازمان اطلاعات مخفی انگلیس در گفت‌وگویی درباره تنش‌ها در روابط انگلیس با روسیه هشدار داده و انتقادی را درباره عملکرد امنیتی دولت آلمان مطرح کرد.

اتحادیه اروپا: نتیجه جنگ اوکراین تا بهار و تابستان مشخص خواهد شد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه پس از برگزاری چند نشست در واشنگتن گفت که نمی‌توان برای تامین حمایت‌های نظامی جدید برای اوکراین صبر کرد؛ زیرا نتیجه جنگ در این کشور در بهار و تابستان امسال مشخص خواهد شد.

دشمن شماره یک پوتین زنده شد؟ +تصاویر

یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنرها که بعد از شورش علیه رئیس جمهور روسیه در مرکز توجهات قرار گرفته بود، چند ماه پیش در حادثه سقوط جت شخصی‌اش درگذشت. حال ساعت پیش یک دختر جوان با انتشار تصاویری از یک مرد در متروی ورشو لهستان، حسابی جنجال به…

یمنی‌ها موشک مافوق صوت آزمایش کردند

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع آگاه گزارش داد انصارالله یمن یک موشک مافوق صوت با قابلیت تخریب بالا آزمایش کرده و در حال آماده شدن برای افزودن این موشک‌ها به زرادخانه نظامی خود است.
بارگذاری مطالب بیشتر