نام مدافع ملی‌پوش که دنبال اتوبوس خالی تیم‌ملی بود لو رفت!

در حالی که هیچ رسانه‌ای نام ملی‌پوشی که فایل صوتی او در فضای مجازی دست به دست می‌شود را نبرده بود، خبرگزاری فارس به نقل از خداداد عزیزی اسمش را افشا کرد.

به گزارش تازه نیوز، خداداد عزیزی در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون مدافع ملی‌پوش گفت: کنعانی‌زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه کرده باشد اما نباید او را نابود کرد.

وی در ادامه گفت: به نظرم باید به این موضوع واقع‌بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری کرده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما باب شود.

در همین ارتباط: دردسرهای لو رفتن فایل صوتی مدافع ملی‌پوش: تیم‌ملی پرید؟!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: بعید می‌دانم اقدامی که صورت گرفته قانونی باشد. حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد. اگر کسی چنین کاری انجام می‌دهد باید با او به صورت قانونی برخورد شود چون آبروی افراد را نشانه رفته است.

عزیزی تصریح کرد: در این‌که این بازیکن دچار اشتباه شده و نباید در قالب بازیکن تیم ملی و یک فرد سلبریتی اشتباه کند شکی وجود ندارد، اما باید قبول کرد که در ورزش ما به خصوص در مورد افرادی که زود رشد می‌کنند فرهنگ‌سازی صورت نگرفته است. یکی باید بازیکن تیم ملی را از رده نوجوانان توجیه کند که حواسش باشد هر نوع رفتاری انجام ندهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی چنین فیلمی منتشر می‌شود یا صدایی بیرون می‌آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد صورت گرفته فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب شود. از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر کرده و ذهنش درگیر است. روی صحبتم با مردم است؛ بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو این‌که اشتباه کرده باشد. من تاکید می‌کنم همین که از کنعانی‌زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی فراموش نکنید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر شود.

این مطالب را هم از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.