عروسک شبیه به نوزاد پلیس را به دردسر انداخت +تصاویر

اشتباه پلیس انگلیس در تشخیص عروسک از کودک واقعی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از اقدامات خطرناک بعضی از والدین که گاهی خبرساز می‌شود رهاکردن کودکان در داخل خودرو‌ها است که در مواردی حتی منجر به کشته شدن آن‌ها می‌شود. اما به تازگی اقدام پلیس انگلیس برای نجات کودکی که تصور می‌کرد تنها در داخل خودرو رها شده باشد خبرساز شده است. پلیس انگلیس در حالی اقدام به شکستن شیشه خودرو کرد که در واقع صاحب خودرو یک عروسک را روی صندلی ماشین قرار داده بود.

عروسک شبیه به نوزاد

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، «اِمی مک کئولِن» صاحب خودرو گفت که با دخترش دارسی برای خرید به فروشگاه رفته بود که پس از بازگشت با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او گفت که دخترش هنگام رفتن به خرید اصرار داشت که عروسکش را با خود در داخل ماشین به همراه داشته باشد. پس از آنکه این مادر و دختر از خرید بازگشتند با دو افسر پلیس و جمعیتی روبه رو شدند که حیرت زده نظاره گر این صحنه بودند.

عروسک شبیه به نوزاد

او گفت افسران پلیس پس از شکستن شیشه‌های خودرو در حالی که باور نمی‌کردند با یک عروسک که شباهت زیادی به یک کودک واقعی داشت مواجه شدند. امی در این باره گفت: افسران پلیس به او گفتند که به آن‌ها خبر داده اند یک کودک در صندلی جلو خودرو رها شده است. آن‌ها تصور می‌کردند که واقعا یک کودک در داخل ماشین رها شده، اما پس از شکستن شیشه‌ها متوجه شدند در واقع یک عروسک است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.