پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی چقدر است؟

با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی فیفا مبلغ ۱۲ و نیم میلیون دلار به فدراسیون ایران پاداش خواهد داد.

به گزارش تازه نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا به ۱۲ تیم حاضر در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، به صورت مساوی مبلغ ۲ و نیم میلیون دلار را پرداخت کرد که این پاداش، به دلیل تبلیغات و حق پخش تلویزیونی است.

بدین ترتیب، تیم ملی فوتبال ایران تاکنون بابت حضور در جمع ۱۲ تیم پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، مبلغ ۲ و نیم میلیون دلار به عنوان پاداش در حساب خود دارد اگر چه برای دریافت این پاداش، به دلیل مشکلات تحریم موانعی وجود خواهد داشت اما این مبلغ به عنوان یک اعتبار برای تیم ملی نزد AFC باقی می‌ماند.

اما پاداش بزرگتری که در انتظار شاگردان اسکوچیچ است جایزه حضور در قطر است؛ تیم ملی ایران که موفق شده بلیت حضور در رقابت‌های جام جهانی را رزرو کند، ۱۰میلیون دلار دیگر نیز دریافت می‌کند تا این پاداش به مبلغ ۱۲ و نیم میلیون دلار برسد.

این‌ها را هم ببینید:

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین مبلغ قابل توجهی را برای تیم‌های آسیایی در صورت صعود به مراحل بعدی جام جهانی در نظر گرفته است. چنانچه تیم ملی ایران موفق شود از گروه خود در رقابت‌های جام جهانی صعود کرده و به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یابد، پاداش ۱۲ میلیون دلاری دیگری انتظار ملی‌پوشان را می‌کشد.

صعود تیم‌های آسیایی به مراحل بالاتر نیز، پاداش‌های جداگانه‌ای را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. به طور مثال صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی پاداش ۱۸میلیون دلاری، کسب رتبه چهارم جهان مبلغ ۲۵میلیون دلار، تصاحب جایگاه سوم ۳۰میلیون دلار، کسب نایب قهرمانی ۴۰میلیون دلار و چنانچه هر تیم آسیایی عنوان قهرمانی جام جهانی را کسب کند ۵۰میلیون دلار دیگر به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

2 نظر
  1. عبدالله

    یارو عمری زحمت میکشد تا دانشمند شود؛ بیشترین جایزۀ نوبل برای پیشبرد تمدّن و ارتقای فرهنگ بشریّت ۱ ملیون دلار است؛ البته اگر مشترک نباشد
    آنوقت چارتا *** فقط بخاطر دنبال توپی دویدن جایزۀ چند ملیون دلاری بگیرند
    یعنی این دنیای وارونه، غلط است
    کاره‌ای بودم ورزش را خصوصی میکردم تا تحصیلات -از پیش‌دبستانی تا فوق دکتری- رایگان شود
    ولی افسوس که اقتضای سیاست کثیف ما از قدیم ممانعت از تحصیل بوده
    از چوپان هم بپرسی خواهد گفت: کنترل گوسفند آسانتر از بز است
    ننگ منع درس‌خواندن نوشیروان بر تاریخ ایران باقیست
    امروز هم نداری، علّت اصلی ترک تحصیل است
    تا ایران چارراه خاورمیانه از هر طرف پا خورد
    کسی هم نقی نمیزند
    تنها مشکل ظاهراً سر تماشاچی غیر همجنس بود
    که آنهم به لطف نفاق مسئولین بی‌مسئولیت حلّه
    باز آن کفن دزد اوّلی هر کافری بود لا اقل بی‌غیرتی را از خانوادۀ خودش شروع کرد
    و السلام

  2. پرویز

    کاش این یکیو دیگه به جیب بازیکنان سرازیر نکنن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.