برای ظهور امام زمان (عج) انقلاب کردیم، نه فقط رفاه و آسایش!

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انقلاب نکردیم تا فقط رفاه و آسایش و خوردوخوراکمان بیشتر شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، امیر فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ما انقلاب کردیم که آزاد باشیم، انقلاب کردیم برای این‌که احکام دین در کشور جاری شود، انقلاب کردیم برای این‌که عدالت حاکم شود، انقلاب کردیم برای این‌که سرآمد ملت‌ها باشیم و احکام اسلام را جاری و ساری کنیم، انقلاب کردیم برای این‌که سربازی امام زمان (عج) را بکنیم و بسترساز ظهور باشیم؛ انقلاب نکردیم تا فقط رفاه و آسایش و خورد و خوراک و این حرف‌هایمان بیشتر شود.

او ادامه داد: امام پنج هدف برای انقلاب در نظر گرفتند و گفتند انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی، دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی. این‌ها اهدافی بود که امام برای انقلاب ترسیم کردند. انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، نظام آن تشکیل شد، دولت اسلامی شکل گرفت که البته ما در این مرحله سوم، فعلا آن موفقیتی که باید داشته باشیم، نداشته‌ایم و اگر به پیشرفت‌های لازم نرسیده‌ایم به خاطر دشمنی‌های دشمنان و به خاطر کوتاهی‌های خودمان بوده است. اگر ما غفلت نمی‌کردیم شاید به مراتب وضعمان بهتر از امروز بود.

5 نظر
  1. سالار

    همه ما ارزوی سربازی امام زمان را داریم همه ما عدالت خواه هستیم اما اگه امام زمان ظهور کرد وگفت فلانی چرا در زمان غیبت ما جلو اختلاسها رو نگرفتی وچرا جلو رشوه ها رو نگرفتی وچرا جلو زمین خواری ها رو نگرفتی وچرا اجازه دادی یک عده حقوق نا متعارف بگیرند و یک عده گرسنه بخوابند وچرا اجازه دادید یک عده از مقامشان سوئ استفاده کنند و هر کاری خواستند انجام دهند چرا در کنکور سراسری پارتی بازی شد الان هم مثل زمانیه که اما زمان ظهور کرده جلو فساد رو بگیریدکه خیلی واجبه

  2. طبا

    آره انقلاب نکردیم که دزدی کنیم، اختلاسهایی که در تاریخ هیچ کشوری دیده نشده انجام بدیم و تازه طلبکارم باشیم، منابع کشور رو غارت کنیم، جیب ممالک دیگه رو پر کنیم و …. آقای رئیس موزه، می خوای بازم بگم؟

  3. حمید کلباسی

    امام زمان(عج) نیازی به سوء استفاده کننده ها از اعتقادات مذهبی مردم ندارند

  4. سیدضیاء

    باسلام.
    قبلا” بزرگان دین ما میفرمودند حضرت مهدی موعود( عج الله تعالی فرجه الشریف) : منجی عالم بشریت وبرقرارکننده صلح وعدالت ودوستی درجهان وبشریت است.
    مثل اینکه فقط مختص ما ایرانیان شده است وچقدرما خوب داریم زمینه ظهورایشان برای کشورمان تنظیم میکنیم.
    وای برمابااین زمینه چینی برای ظهورایشان وبرقراری حکومت صالحه ایشان در زمین.

  5. سعید

    موقعی که انقلاب شد جنابعالی حداکثر پنج سالت بوده ، نگو انقلاب کردیم بگو انقلاب کردند. دوما وقت عدالت حاکم باشد رفاه مردم هم بالا میرود. ما اگر می خواهیم الگوی جهانیان هم باشیم ، بایستی یک حکومت اسلامی تشکیل دهیم که فقر و بدبختی از بین برود نه اینکه تا مردم بگویند چرا بدبختی هست بگویی بله انقلاب کردیم تا امام زمان بیاید ، امام زمان عج هروقت خداوند بخواهد با دعای مردم می آید ربطی به شکم و فقر و اسایش ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.