گلوله قاچاقچیان بر پیکر مامور انتظامی؛ دو فرزند ستوان زارعی یتیم شدند +عکس

تعقیب و گریز مأموران پلیس و قاچاقچیان مواد‌مخدر با شلیک قاچاقچیان، به شهادت یکی از مأموران پلیس منجر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح روز شنبه به مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر یزد خبر رسید که گروهی از قاچاقچیان، قصد انتقال محموله مواد‌مخدر از این استان را دارند. در این شرایط بود که مأموران به کمین آنها نشستند. کمی بعد آنها در جاده اسلامیه تفت توانستند خودروی قاچاقچیان را شناسایی کنند. با وجود اینکه مأموران به راننده خودرو، دستور ایست دادند اما او بی‌توجه به این فرمان تلاش کرد تا با افزایش سرعت خودرواش فرار کند.

به نقل از همشهری، در چنین شرایطی بود که تعقیب و گریزی تمام عیار بین پلیس و قاچاقچیان آغاز شد. تبهکاران که مأموران را در یک قدمی خود می‌دیدند، تلاش کردند تا با تیراندازی به‌سوی آنها، بگریزند و در این بین یکی از مأموران به نام ستوان‌دوم، جواد زارعی هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با اعلام جزئیات این حادثه گفت: در جریان این عملیات مأموران با تعقیب خودروی قاچاقچیان موفق شدند ضارب را دستگیر کنند. او ضمن تسلیت به همکاران و خانواده این شهید ادامه داد: بی‌شک خدمات صادقانه و رشادت‌های آن شهید دلیر در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و یاد و خاطره او در قلب کارکنان پلیس استان یزد همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.
براساس این گزارش، شهید جواد زارعی، متولد سال ۱۳۶۹ در بوانات فارس بود که به همراه خانواده خود شامل همسر و دو فرزند ۵ ساله و دو ماهه‌اش در یزد خدمت می‌کرد.

ستوان‌دوم، جواد زارعی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.