جزئیات قرارداد کیروش با فدراسیون فوتبال

مهدی تاج درباره قرارداد کارلوس کیروش با فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی تاج در اولین نشست خبری خود درباره تغییرات تیم ملی در آستانه جام جهانی گفت:

ما داریم به بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا می‌رویم. فوتبالی ۲ قسمت می‌کنند، آنهایی که در جام جهانی هستند و آنهایی که نیستند. ما الان در جام جهانی هستیم و جزو ۳۲ کشور مهم دنیاییم. ما الان باید همه دست به دست هم بدهیم ، تلاش کنیم و با برنامه ریزی پیش برویم. من فکر می‌کنم این به نفع کشور است. سوابق آقای کی‌روش را شما می‌دانید، ما ۲ دوره با ایشان رفتیم به جام جهانی که من هر ۲ دوی آنها را بودم. یکی به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سازمان لیگ و یکی هم به عنوان رئیس فدراسیون. بعد می‌گویند که سوءاستفاده کرده که اینجوری نبوده است.

در دوره آقای احمدی نژاد ماشین دادند که می‌توانید بپرسید، من نگرفتم. اسمم را خط زدم. زمانی که خودم رئیس فدراسیون بودم، آقای روحانی و وزیر یک تعدادی سکه دادند که باز اسم من در آن نیست. من می‌گویم که شما بروید بپرسید که اگر اشتباه گفتم آن را اعلام کنید. یک ریال هم در این ۱۳ سال از فدراسیون حقوق، دستمزد، پاداش، زیرمیزی، رومیزی نگرفتم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شرایط تیم ملی، بازیکنان و اردوهایی که گذاشته شد و دلم نمی خواهد این مشکلات همچنان بازگو شوند، به این نتیجه رسیدیم که شاید الان نمی توانیم تعویض کنیم به نفع کشور است. حالا یکی گفت چه کسی نتایج کی روش را بر عهده می گیرد؟ من خودم نمی توانم. هیچ کس در دنیا نمی تواند بیاید ضمانت کند بگوید کی روش را آوردید حتما نتایج بهتری می گیرید ولی سابقه او در تیم ملی با نتایجی که گرفته شده، بازی هایی که او تیم ملی را هدایت کرده، علایق بازیکنان و اینکه ۸ سال با این تیم بوده ما را به این باور می رساند که مسیر درستی را شروع کردیم و می‌رویم.

وی افزود: به هرجهت برای من ساده تر بود که اسکوچیچ بماند. هیچ مسئولیتی هم به عهده نمی گرفتم. مثل خیلی ها می گفتم من که این مربی را نیاوردم. اگر تیم ملی نتیجه گرفت که چه بهتر، اگر هم نتیجه نگرفت می گوییم ان شاالله بعدا تصمیم می گیریم. ولی این ریسک را کردم فقط به خاطر کشور، میهن و سرزمین عزیزمان. می دانم عده ای از پیشکسوتان و بزرگان به هر دلیلی با آمدن کی روش مخالف هستند. یا اصلا با آمدن من مخالف هستند. واقعا به احترام تیم ملی، کشور و پرچم عزیزمان، دست همه ان ها را می بوسم و همه حرف هایشان را هم قبول دارم اما به خاطر کشور از تیم ملی و شرایط موجود حمایت کنند.

قرارداد کیروش با فدراسیون فوتبال

تاج در رابطه با قرارداد کیروش ادامه داد:  قرارداد ایشان ماهیانه ۵۰ هزار یورو است که من می‌دانم اگر این مسائل را نگوییم، فردا می‌گویند که شفاف‌سازی کنید. ۵ کادر فنی دارند که ماهیانه ۳۰ هزار یورو دریافت می‌کنند. قرارداد آنها تا پایان جام جهانی است ولی برای هر ۲ طرف آن را باز گذاشتیم که بتوانیم اگر خواستیم تا پایان جام ملت‌ها آن را ادامه بدهیم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.