قتل جوان ثروتمند به خاطر پرداخت نکردن بدهی!

مرد جوانی که با همدستی دوستش پسر جوان ثروتمندی را با سلاح گرم به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بود به قصاص محکوم شد.

به گزارش تازه‌نیوز، رسیدگی به این پرونده از دی سال گذشته با گزارش صاحب یکی از باغ‌های شهریار مبنی بر کشف یک جسد سوخته در باغش آغاز شد.
در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس شناسایی عامل جنایت را در دستور کارش قرار داد. از سوی دیگر مأموران موفق شدند هویت مقتول را که پسر ثروتمندی به نام شهاب بود شناسایی کنند و با بررسی مکالمات تلفنی وی مشخص شد که از چندی پیش با مردی به نام اکبر اختلاف مالی داشته است.

به نقل از ایران، به این ترتیب اکبر بازداشت شد و به جنایت با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت: با شهاب در یک میهمانی آشنا و دوست شدم.
بعد از مدتی از او خواستم تا باهم به‌صورت شراکتی کار کنیم که شهاب هم مبلغ یک میلیارد تومان پول نقد و ۱۵۰ سکه طلا را برای راه‌اندازی یک کسب و کار به من داد تا بعد از رسیدن به سود، پول و سودش را به او برگردانم. اما من بخشی از پول را بابت بدهی که داشتم دادم و نتوانستم کار خاصی انجام دهم.
بعد از مدتی شهاب موضوع را فهمید و با تهدید از من خواست تا پول و سکه‌هایش را برگردانم. وقتی دیدم امکان پرداخت پولش را ندارم نقشه قتلش به ذهنم رسید، او را به یک باغ در شهریار کشاندم و با اسلحه او را کشتم.

بعد هم با کمک دوستم قاسم جسد شهاب را به باغ دیگری بردیم و آتش زدیم.
پس از اعتراف صریح متهم، همدست او نیز دستگیر شد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

پس از آن اکبر به جایگاه رفت و با رد اتهامش گفت: در بازجویی‌ها تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم. اما من او را نکشتم.
قاسم نیز پس از متهم ردیف اول به جایگاه رفت و گفت: من نقشی در قتل نداشتم و تنها برای آتش زدن جسد با او همکاری کردم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم ردیف اول را به قصاص و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت و متهم ردیف دوم را به ۱۵سال حبس محکوم کردند.

زن کارتن خواب جان یک پسر بچه ۴ ساله را گرفت!

مجری رادیو پیام حین خواندن خبر گریه کرد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.