مدیری که وزیر رئیسی منصوب کرده بود دستگیر شد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل پتروشیمی شیراز که توسط وزیر سابق رفاه منصوب شده بود بازداشت شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، بازداشت مدیرعامل یک پتروشیمی اوره‌ساز خبرساز شد. مدیرعاملی که از او با عنوان «م.ب» نام بردند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل پتروشیمی شیراز بازداشت شده است. به گزارش برخی از رسانه‌ها پس از بازداشت این مدیرعامل، تعدادی از کارمندان و مدیران این پتروشیمی نیز بازداشت شده‌اند. مدیربازاریابی و فروش پتروشیمی شیراز جزء بازداشت‌شدگان این پرونده فساد هستند. احتمال افزایش شمار بازداشتی‌ها در آینده نزدیک بسیار است.

به نقل از اقتصادآنلاین، عبدالرضا داوری نیز در توییتی از بازداشت این مدیر پتروشمی خبر داد و نوشت:« چهارمین مدیر منصوب در دوره حجت عبدالملکی در وزارت رفاه هم بازداشت شد. اینکه در کمتر از یکسال، مدیران منصوب عبدالملکی، دومینووار به فساد و چنین سرنوشت شومی دچار می‌شوند، در هیچ یک از دولت‌های قبلی سابقه ندارد.»

این مطالب را هم ببینید:

‌مالکان اصلی این شرکت، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه گذاری مدبران اقتصاد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس هستند.گفتنی است مدیرعامل پیشین پتروشیمی «شیراز»پیش از این مدیرعامل پتروشیمی «امیرکبیر» بوده است. در این پتروشیمی نیز حاشیه‌های بسیاری داشته که منجر به عزل او می‌شود. او به‌دنبال انتشار خبر فیش‌های نجومی پتروشیمی «امیرکبیر»، دو ماه پس از انتصابش با دستور وزیر کار از سمتش عزل شد اما با این وجود او بلافاصله به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی «شیراز» منصوب می‌شود. عزل و نصبی که در دولت انقلابی باوجود آگاهی به تخلفات او انجام شد حال این فساد دامن پتروشیمی «شیراز» را نیز گرفته است. هم‌اکنون افکارعمومی منتظر پاسخگویی مسولان درباره‌ی ماجرای انتصاب او باوجود تخلف در پتروشیمی «شیراز» و شفاف‌سازی این بازداشت‌ها است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.