مرور رده

مجله تازه

قوانین جوایز اسکار تغییر کرد

آکادمی اسکار قوانین جدیدی را برای فصل آینده این جوایز اعلام کرد که بر فیلم‌ها در شاخه‌های بهترین فیلم بین‌المللی، انیمیشن، موسیقی متن و فیلمنامه‌نویسی تأثیر می‌گذارد.

انسان تا چند سال می‌تواند عمر کند؟

آیا تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که انسان تا چند سال می‌تواند زندگی کند؟ خوب، دانشمندان به این پرسش پاسخی داده‌اند که متعجب می‌شوید.

با مصرف این ویتامین‌ها به لاغری سلام کنید!

سه مکمل و ویتامین وجود دارد که می‌توانند کاهش وزن را تا ۵۰ درصد افزایش دهند. افرادی که از این مکمل‌ها و ویتامین‌ها استفاده کردند در برخی موارد توانستند بدون ایجاد تغییرات دیگری در سبک زندگی، وزن خود را کاهش دهند.

خواص شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم را بشناسید

نوشیدن آب سرد یا گرم بدن شما را سالم و هیدراته نگه می‌دارد. برخی از افراد ادعا می‌کنند که آب گرم به طور خاص می‌تواند به بهبود هضم، رفع احتقان و حتی ایجاد آرامش در مقایسه با نوشیدن آب سرد کمک کند.

هشدار مهم درباره حذف قند از رژیم غذایی

حذف همه انواع قندها از برنامه غذایی روزانه، کاری نادرست است. چون مثلا میوه‌ها سرشار از قند فروکتوز هستند که برای بدن بسیار ضروری است.

ویدئو| صدای اعماق زمین را بشنوید!

این صدا محصول امواج رادیویی با فرکانس بسیار پایین است که در اثر برخورد رعد و برق یا الکترون های برانگیخته که از طریق کمربندهای ون آلن ایجاد می شود.

علت شل شدن برگ گیاهان آپارتمانی چیست؟

معمولا اکثر افراد به گل و گیاه علاقه زیادی دارند و دوست دارند برای زیباتر کردن دیزاین منزل خود و جذب انرژی مثبت از آن‌ها استفاده کنند.

این کار بی‌خوابی را درمان می‌کند

تحقیقات نیز نشان می‌دهد راه‌هایی برای بهبود کیفیت خواب افراد از جمله پیروی از یک رژیم غذایی سالم، کنترل مصرف کافئین، ترک سیگار و افزایش فعالیت روزانه وجود دارد.

چرا افراد جوان براثر کرونا فوت می‌کنند؟ اگر این نشانه‌ها را دارید سریع به بیمارستان مراجعه کنید

مدیر گروه تحقیقات بالینی، اپیدمیولوژی گفت: کسی که اصلا نمی‌تواند کارهای خودش را انجام بدهد، تبش مدام بالاتر می‌رود و قطع نمی‌شود، یا علائمش بعد از یکی دو روز بهبودیِ ظاهری مجددا برمی‌گردد، سرفه‌های شدید و مداومی می‌کند، نشان می‌دهد که…

گروه خونی افراد مهربان چیست؟

جالب است بدانید که در تحقیقاتی که صورت گرفته است در گروه خونی O میزان نگرانی و عصبانیت بیشتریی نسبت به باقی گروه‌ها دیده می‌شود. افراد دارای گروه خونی AB سرسخت، منطقی و بدون نگرانی هستند و در گروه خونی B سخت گیری کمتری دیده می‌شود، اما گروه…

این بیماری حتما جان شما را می‌گیرد!

هر سال ۱۰ تا ۲۰ نفر در ایران بر اثر ابتلا به بیماری هاری جان خود را از دست می‌دهند. پزشکان تاکید دارند که فرد گزیده‌شده حتما باید در زمان طلایی واکسن هاری را تزریق کند، وگرنه مرگ او قطعی است.

تماشای خورشیدگرفتگی با دوربین گوشی به سنسور آن آسیب می‌زند

اگر به هر دلیلی از دوربین گوشی خود برای تماشای خورشیدگرفتگی استفاده می‌کنید، بهتر است دیگر این کار را انجام ندهید، زیرا ناسا اعلام کرده که انجام این کار می‌‌تواند باعث سوختن مدارهای دستگاه شما شود. در عوض، ناسا پیشنهاد می‌کند از عینک‌های…

این افراد حتما چربی بخورند!

خوردن چربی همیشه مضر نیست و برعکس برای دسته‌ای از افراد توصیه می‌شود چرا که گاهی کمبود میزان این ماده غذایی در بدن شما اختلالات جدی ایجاد می‌کند.

تخم‌مرغ رسمی بهتر است یا ماشینی؟

تخم مرغ رسمی بهتر است یا ماشینی؟ سوال رایجی که اکثر شما در زمان خرید تخم مرغ از خودتان می پرسید. اگر برایتان خاصیت و فواید مواد غذایی اهمیت داشته باشد پس هرخوراکی داخل سبدغذایی شما نمیگنجد.

اهمیت جدی شستن صورت قبل از خواب که نمی‌دانستید

برای مراقبت از پوست شستن صورت قبل از خواب بسیار اهمیت دارد. زیرا در طول روز پوست شما محلی برای تجمع چربی‌های طبیعی و عرق می‌شود. به همین دلیل نشستن این آلودگی‌ها در پایان روز، موجب افزایش سوزش، التهاب و جوش صورت خواهد شد.