دروازه‌بان تیم ملی ۴۱ گل خورد اما ستاره میدان شد/ ویدئوی اشک‌های فاطمه خلیلی و تشویق نروژی‌ها +تصاویر

فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران بهترین بازیکن مسابقه با نروژ شد؛ این در حالی است که تیم ملی کشورمان در این بازی ۴۱ گل دریافت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان یک‌شنبه شب در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم نروژ، مدعی کسب عنوان قهرمانی و دارنده چندین مدال قهرمانی جهان رفت.

شاگردان خدیجه قانع در برابر این تیم پرستاره با نتیجه ۴۱ بر ۹ مغلوب شدند اما عملکرد درخشان‌شان در اولین حضور در این میدان بزرگ، از چشم مسئولان فدراسیون جهانی هندبال دور نماند و فاطمه خلیلی دروازه‌بان کشورمان به دلیل بازی بسیار خوبش، علی‌رغم این‌که ۴۱ بار دروازه‌اش از سوی تیم نروژ باز شده بود، از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

ویدئوی زیر لحظات احساسی گریه فاطمه خلیلی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال را هنگام دریافت عنوان بهترین بازیکن مسابقه ببینید:

شاید دوست داشته باشید:

درباره فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران

فاطمه خلیلی بازیکن ۲۵ ساله هندبال ایران اهل استان قم بوده و چند ماهی است که به عنوان اولین لژیونرهای بانوان به عضویت تیم آنتالیا آنادور ترکیه در آمده است.
دروازه‌بان تیم ملی کشورمان درباره دیدار با نروژ گفت: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و نمایش خوبی اجرا کردیم و سعی کردیم آن چیزی که کادر فنی از ما می‌خواست را انجام بدهیم. در هر صورت تیم نروژ مدعی بوده و بسیار پرستاره است. هر دو تیم رومانی و نروژ که تاکنون با آن‌ها روبرو شده‌ایم تیم‌های قدری بودند و همیشه حرف اول را در اروپا می‌زنند.

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال

فاطمه خلیلی با بیان این‌که از بازی مقابل این تیم‌ها بسیار خوشحال است، گفت: حضورم در این سطح از رقابت‌های قهرمانی جهانی همیشه رؤیای من بود. قطعاً یکی از اهدافم حضور در این تورنمنت بود که به آن رسیدم.

خلیلی درباره کسب عنوان بهترین بازیکن میدان و این‌که بعد از اعلام نامش در سالن احساساتی شده بود، گفت: هر چند در این بازی دروازه ما ۴۱ بار باز شد اما تمام تلاشم را کردم که بهترین بازی خود را ارائه دهم و خوشحالیم از بابت معرفی من به عنوان بهترین بازیکن زمین وصف‌نشدنی است و نمی دانم حالم را از این بابت چطور توصیف کنم.

وی ادامه داد: نروژ تیم قدرتمندی است و جز سه تیم اول جهان است. من تمام تلاشم را در برابر این تیم انجام دادم و بهترین بازی‌ام بود. من به آرزوی خودم و رؤیای خودم برای حضور در این تورنمنت رسیده‌ام.

بیست‌وپنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه C با تیم‌های رومانی، نروژ و قزاقستان هم‌گروه است. شاگردان خدیجه قانع که اولین تجربه خود را در این رویداد بین‌المللی دارند، برابر دو تیم رومانی و نروژ شکست خوردند و ۱۶ آذرماه، سه‌شنبه شب، برابر تیم قزاقستان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.