فروش اینترنتی دی ماه فیدلیتی و دیگنیتی لغو شد/ اطلاعیه سایت فروش ایرانیکار

برنامه فروش اینترنتی فیدلیتی و دیگنیتی، دو محصول جدید بهمن خودرو، برای ۲۰ دی ماه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش تازه‌نیوز، ثبت نام جدید دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی، محصولات گروه بهمن که قرار بود امروز ۲۰ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح، در قالب فروش اینترنتی، پرداخت نقدی و با تحویل یک ماهه انجام شود، لغو شد.

در اطلاعیه جدیدی که بر روی سایت فروش اینترنتی خودرو آمده، درباره دلیل این تعویق و زمان جدید ثبت‌نام جزئیاتی اعلام نشده است. در این اطلاعیه آمده: به‌دلیل مشکلات زیرساختی، این مرحله از فروش به زمان دیگری موکول گردید. نوبت بعدی ثبت‌نام متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی

لازم به ذکر است اختلاف قیمت این دو خودرو در طرح فروش اینترنتی با بازار آزاد، بسته به مدل ماشین و تیپ حداقل۲۵۰میلیون تومان است و برخی فروشندگان خودروی تحویل‌گرفته خود را حتی ۵۰۰میلیون بیش از قیمت کارخانه آگهی کرده‌اند، موضوعی که موجب استقبال زیاد از فروش اینترنتی دیگنیتی و فیدلیتی شده و روش‌های میان‌بر یا تقلب بسیاری را ایجاد کرده است. به‌طوری که سایت‌های بسیاری پکیج‌های آموزشی ثبت نام این دو خودرو را آماده کرده و به قیمت‌هایی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰هزار تومان به فروش می‌رسانند!

فیدلیتی و دیگنیتی چند است؟ قیمت فروش آنلاین

بهمن در طرح فروش اینترنتی فیدلیتی را ۷۳۵میلیون تومان در مدل ۵ نفره و ۷۴۷میلیون تومان در مدل ۷ نفره به فروش گذاشته است.

قیمت فروش آنلاین دیگنیتی هم ۷۹۵میلیون تومان تعیین شده است.

این مطالب را هم ببینید:

قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در بازار

از آن‌جایی که تولید و عرضه پایین محصولات از سوی خودروسازان باعث شده بازار وضعیت قیمتی مشخصی نداشته باشد، اطلاع‌رسانی دقیق درباره قیمت روز خودروها و نرخ نهایی موردمعامله آسان نیست؛ چرا که آگهی‌کنندگان خودرو بر روی سایت‌های خرید و فروشی مثل دیوار یا باما، براساس نظر شخصی هر قیمتی که می‌خواهند محصول خود را آگهی می‌کنند، و از آن مهم‌تر این‌که مشخص نیست آیا برای این مبالغ مشتری واقعی وجود دارد یا نه، و در نهایت هم فروشنده و خریدار بر سر چه قیمتی برای فیدلیتی، دیگنیتی یا هر خودروی دیگری به توافق می‌رسند.

قیمت فیدلیتی
خودروی فیدلیتی

با این حال قیمت فیدلیتی در نرم‌افزارها و سایت‌های فروش از ۹۸۰میلیون تومان گفته شده و برخی تا یک میلیارد و ۱۵۰میلیون هم آگهی کرده‌اند.

دیگنیتی هم از یک میلیارد و ۱۵۰ قیمت فروش خورده هرچند برخی فروشنده‌ها در اقدامی غیرقابل دفاع رقم‌هایی بالاتر از یک میلیاردو۳۰۰ تا ۱٫۴میلیارد تومان هم قیمت‌گذاری کرده‌اند.

قیمت دیگنیتی
خودروی دیگنیتی

نکته مهمی که در رصد سایت‌های فروش خودرو درباره قیمت فیدلیتی و دیگنیتی مشاهده می‌شود، سهم بالای نمایشگاه‌های ماشین و فروشگاه‌های اتومبیل است که شائبه‌ها درباره ثبت‌نام اینترنتی و استفاده از ترفندها برای این خرید آنلاین را تقویت می‌کند.

از دیگر موضوعات سایت هم دیدن کنید:

دیگنیتی و فیدلیتی کنار هم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.