مرور رده

یeditors-choice

شرایط سخت وام مسکن؛ نقش بانک‌ها در این آشفته‌بازار چیست؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گلایه مردم در خصوص اقساط سنگین تسهیلات مسکن، گفـت: بانک‌ها به دلایل متعدد اقتصادی تمایل کمی به پرداخت تسهیلات با مدت بازپرداخت طولانی مدت دارند و ترجیح می‌دهد، در بخش‌های مختلف زود بازده سرمایه‌گذاری…

انتقاد متفاوت روزنامه اصولگرا درباره گشت ارشاد

آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه…

منطقه بلوچستان وارد ترسالی شد/ ضرورت کاهش ۳۰ درصدی مصارف آب

یک کارشناس آب گفت: منابع آب زیرزمینی ما عمقی هستند و از دست رفتن آبِ آنها به‌سادگی قابل جبران نیست. یعنی باید در یک دوره ۱۰ ساله ریاضت آبی،‌ مصرف آب کاهش یابد تا کمبود آب منابع زیرزمینی جبران شود.

جمیله علم‌الهدی به پیشنهاد جنجالی «نه» گفت!

بنا بر اعلام رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی پیشنهاد عضویت در هیات جذب دانشکده را نپذیریت و اعلام کرد که به علت مشغله علمی امکان وقت گذاشتن برای این کار را ندارد.

حمله مجری اخراجی صداوسیما به ژیلا صادقی: برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ +عکس

مجتبی پوربخش مجری اخراجی صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟

بهانه جدید کیهان علیه حضور زنان در ورزشگاه؛ شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین توهین‌ها بودیم!

کیهان نوشت: «متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم.»

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ رگبار و وزش باد شدید/ بارش تگرگ در این مناطق

سازمان هواشناسی از جوی آرام در اکثر نقاط کشور برای امروز خبر داد و اعلام کرد: فردا با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار، رعد و برق وزش باد شدید همچنین در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

فوری| ابهامات پرونده کودک ۴ ساله کلاله‌ای روشن شد

فرمانده انتظامی گلستان از اقرار دو عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.

واکنش عجیب سپاهان به پرسپولیسی‌ها: گستاخی بزرگی بود

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و…
بارگذاری مطالب بیشتر