مرور رده

خبر ویژه

صداوسیمای ضدسلبریتی شکست را قبول کرد؟

تلویزیون و مدیران صداوسیما به این نتیجه رسیدند که نتیجه سالها کار و زحمت دیگران را نمی‌توان یک شبه دور ریخت و به جای آن اتفاقی را رقم زد که فقط مطلوب خودمان است!

سوال مهم از امام جمعه موقت تهران: چه کسی در دفترخانه سند باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را امضا کرد؟

آقای کاظم صدیقی حتی اگر حرف تان را حمل بر صحت کنیم که خبر نداشتید موسسه ای به اسم شما زده اند باید بپرسیم آن کسی که مثلا در ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به دفترخانه رفته و سند انتقال باغ را به موسسه امضا زده چه کسی بوده است؟

ویدئو| صدیقی: هدف من نیستم، اعتقادات مردم است!

اولین گفتگوی حجت‌الاسلام صدیقی پس از ماجراهای اخیر: در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزه علمیه است، هدف‌ کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم بلکه اعتقادات مردم است.

نماینده مجلس: طلبه اگر نمی‌تواند امر به معروف کند دیگر فیلمبرداری معنایی ندارد

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدام غلط در امر به معروف و اقدامات طرفداران بی حجابی دو لبه یک قیچی هستند که استمرار آنها به ضرر جامعه تمام می‌شود، گفت: در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر که…

نگرانی بزرگ دیپلمات‌های آمریکایی و اروپایی/ برنامه هسته‌ای ایران دوباره سر زبان‌ها افتاد

از ماه‌ها قبل نگرانی‌هایی درباره پاسخ‌های تهران به سوالات آژانس درباره مواد هسته‌ای پیدا شده در ۳ مجتمع هسته‌ای و میزان آزادی عمل بازرسان آژانس در بازرسی از تاسیسات این کشور مطرح بوده است.

اخراج در صداوسیما بعد از جنجال رسایی/ چراغ اول تلخ‌کامی سیاسی را تلویزیون روشن کرد

یک فعال سیاسی درباره حواشی برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسایی گفت: این اتفاق‌ها خوشایند نیستند. خوشایند نیست که رهبری تذکری بدهند و به فاصله کمی از آن چنین برنامه‌ای از صداوسیما پخش شود.

همه‌چیز درباره پرونده خواننده جنجالی؛ او اعدام می‌شود؟

به تازگی اولین جلسه دادگاه تتلو، برگزار شده است. قوه قضاییه تاکنون هیچ جزییاتی از عناوین اتهامی او را منتشر نکرده، اما با توجه به اتهام‌های گسترده تتلو، احتمال صدور حکم اعدام به اتهام فساد فی الارض رد نشده است.

کدام آمریکایی برای ایران خطرناک‌تر است؟

اگرچه در مورد انتخابات آمریکا و به‌خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور نباید قضاوت زودهنگام داشت؛ ولی به نظر می‌رسد در صورتی پیروزی حزب جمهوری‌خواه وضعیت برای ایران نسبت به شرایط فعلی سخت‌تر خواهد شد و اگر پیروز انتخابات خانم هیلی…

ضرر این افراد از مشارکت پایین؛ کدام چهره‌ها در انتخابات رای نیاورند؟

جمعه چهلمین انتخابات کشور (دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری) پس از انقلاب برگزار شد. در این گزارش نگاهی انداختیم به داستان رای نیاوردن و ناکامی چهره‌های شاخص.

پیش‌بینی مهم از شرایط اقتصادی؛ سال آینده تورم صعودی است؟

آمارهای تورم نقطه‌به‌نقطه تولیدکننده در بهمن ماه، به شکل غیررسمی از سوی سخنگوی دولت اعلام شد. این آمار حاکی از آن است که تورم نقطه‌به‌نقطه تولیدکننده در بهمن ماه به ۲۸ درصد رسیده است. این رقم کمترین سطح از خرداد سال ۱۳۹۹ بوده است. تورم…
بارگذاری مطالب بیشتر